Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Point of sale credits from a consumer's perspective

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Point of sale credits from a consumer's perspective Vera Metzen
Libristo kód: 02956428
Kiadó Grin Publishing, március 2016
Bachelor Thesis from the year 2009 in the subject Business economics - Miscellaneous, grade: 1,4, He... Teljes leírás
? points 159 b
24 674 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Pragmatik Jörg Meibauer / Puha kötésű
common.buy 5 919 Ft
Theater Arthur Kahane / Kemény kötésű
common.buy 22 655 Ft
Researching Local History Williams / Kemény kötésű
common.buy 80 358 Ft
Plant Structure: Function and Development, 1 John A. Romberger / Puha kötésű
common.buy 35 099 Ft
Ansiedlungen und Wanderungen deutscher Stämme Wilhelm Arnold / Puha kötésű
common.buy 20 307 Ft
Tod, Modernit t Und Gesellschaft Georg Weber / Puha kötésű
common.buy 28 434 Ft

Bachelor Thesis from the year 2009 in the subject Business economics - Miscellaneous, grade: 1,4, Heidelberg International Business Academy, language: English, abstract: Being a traditional emergency credit for the poorer members of society for a long time, most people thought that POS credits were 'unsolid' and thus did not use it. Nowadays, this situation has changed for a variety of reasons and several authors have under-taken research on the subject in general or from a retailer's perspective.§§This piece of work focuses on the consumer's perspective of POS credits and shows that several factors, such as age, discretionary income and social position determine a person's perception and usage pattern of the POS credit.§§In order to identify these relationships the author has undertaken primary and secon-dary research. The knowledge of authors who have previously written on the subject has been used to design a questionnaire that allows for a considerable analysis of the above mentioned relationships.§§For primary research 100 anonymous people have been questioned in a shopping cen-tre in Heidelberg, Germany using an interview administered quantitative questionnaire.§§Most of the results are in line with the findings of other authors. However, primary re-search shows that society as a whole still believes that a POS credit is an emergency credit and that most people's perception of the credit is not as favourable as it is often assumed. Moreover, specific reasons for a positive or negative perception are strongly related to a person's age rather than to social position.§§Most of users of this financing tool seem to use it for acquiring non-necessary prestig-ious items. The estimated price of the item rises with the person's age and income.§§Main motives for using the credit instead of a bank loan could not be identified due to the sample's size. However, primary research implies that using POS credits might often be subject to previous friends' experience.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Point of sale credits from a consumer's perspective
Szerző Vera Metzen
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 80
EAN 9783668111608
ISBN 366811160X
Libristo kód 02956428
Súly 113
Méretek 148 x 210 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása