Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Platform Power and Policy in Transforming Television Markets

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Platform Power and Policy in Transforming Television Markets Tom Evens
Libristo kód: 18679858
Kiadó Springer International Publishing AG, április 2018
This book seeks to investigate 'platform power' in the multi-platform era and unravels the evolution... Teljes leírás
? points 358 b
57 660 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


kiárusítás
How to Marry a Marquess Stacy Reid / Puha kötésű
common.buy 4 923 Ft
Life in the Flavor of Bourbon Vanilla Robin St Taw / Puha kötésű
common.buy 7 158 Ft
Solving The Retirement Puzzle With Four Easy Pieces MR Peter R Wechsler / Puha kötésű
common.buy 6 385 Ft
Ingersollia Robert Green Ingersoll / Puha kötésű
common.buy 3 121 Ft
Dear Side Chick... Alexis Kaye Butler / Puha kötésű
common.buy 4 439 Ft

This book seeks to investigate 'platform power' in the multi-platform era and unravels the evolution of power structures in the TV industry as a result of platformisation. Multiple TV platforms and modes of distribution are competing-not necessarily in a zero-sum game-to control the market. In the volume, the contributors work to extend established 'platform theory' to the TV industry, which has become increasingly organised as a platform economy. The book helps to understand how platform power arises in the industry, how it destabilises international relations, and how it is used in the global media value chain. Platform Power and Policy in Transforming Television Markets contributes to the growing field of media industry studies, and draws on scholarly work in communication, political economy and public policy whilst providing a deeper insight into the transformation of the TV industry from an economic, political and consumer level. Avoiding a merely legal analysis from a technology-driven perspective, the book provides a critical analysis of the dominant modes of power within the evolving structures of the global TV value chain.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Platform Power and Policy in Transforming Television Markets
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2018
Oldalszám 304
EAN 9783319742458
ISBN 3319742450
Libristo kód 18679858
Súly 506
Méretek 219 x 155 x 26
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása