Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Pharmaceutical Advertising as a Source of Consumer Self-Empowerment

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Pharmaceutical Advertising as a Source of Consumer Self-Empowerment Isabell Koinig
Libristo kód: 02930436
Isabell Koinig examines how a standardized promotional message for a§fictitious over-the-counter (OT... Teljes leírás
? points 168 b
26 358 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Softened Moon's Glow: Collective Works Jon R W Thomas / Puha kötésű
common.buy 13 141 Ft
Computability and Complexity Theory Steven Homer / Puha kötésű
common.buy 47 310 Ft
Art of Paper-Folding for Pop-up Miyuki Yoshida / Kemény kötésű
common.buy 18 347 Ft
Thought-provoking Scientific Reflections on Religion Bahram Varza / Puha kötésű
common.buy 10 948 Ft
Dietary Supplement Safety ACT / Puha kötésű
common.buy 10 084 Ft
Slow Burn J J Massa / Puha kötésű
common.buy 6 335 Ft
London Bombings / Puha kötésű
common.buy 8 764 Ft
Knights of the Cross President Jeffrey Strickland / Puha kötésű
common.buy 16 640 Ft
Price: Political Writings Richard PriceD. O. Thomas / Puha kötésű
common.buy 20 164 Ft
Abiotic Stresses in Plants Luigi Sanit / Puha kötésű
common.buy 63 995 Ft

Isabell Koinig examines how a standardized promotional message for a§fictitious over-the-counter (OTC) medication is perceived by consumers in four§different countries (Austria, Germany, the U.S., and Brazil), and the degree to§which it contributes to their self-empowerment. Building on previous research,§informative appeals were expected to not only be most appealing, but also to§aid consumers in making qualified and reasonable decisions, educating and§"empowering" them by strengthening their beliefs in their own capabilities. A field§study on three continents revealed mixed promotional messages to be most§effective with regard to both ad evaluation and consumer self-empowerment.§

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Pharmaceutical Advertising as a Source of Consumer Self-Empowerment
Szerző Isabell Koinig
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 378
EAN 9783658131333
ISBN 3658131330
Libristo kód 02930436
Súly 534
Méretek 216 x 154 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása