Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Personal Brand Creation in the Digital Age

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Personal Brand Creation in the Digital Age Mateusz Grzesiak
Libristo kód: 18184972
Kiadó Birkhauser Verlag AG, április 2018
Presenting a scientific exploration of personal branding and digital communication, this ground-brea... Teljes leírás
? points 168 b
26 453 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Mom Test Rob Fitzpatrick / Puha kötésű
common.buy 8 957 Ft
toplistás
Golden Art Nouveau Tarot Giulia F. Massaglia / Kártya
common.buy 9 995 Ft
toplistás
Divine Comedy Dante Alighieri / Puha kötésű
common.buy 5 980 Ft
toplistás
Spring Ali Smith / Puha kötésű
common.buy 4 076 Ft
toplistás
Avatar: The Last Airbender Imbalance - Library Edition Faith Erin Hicks / Kemény kötésű
common.buy 14 559 Ft
toplistás
English Gardens Kathryn Bradley-Hole / Kemény kötésű
common.buy 27 023 Ft
Apollo Floris Heyne / Kemény kötésű
common.buy 16 554 Ft
Ancient Greek Philosophers Editors of Canterbury Classics / Kemény kötésű
common.buy 8 076 Ft
The Stranger Beside Me Ann Rule / Puha kötésű
common.buy 5 083 Ft
Sword Art Online Progressive, Vol. 5 (light novel) Reki Kawahara / Puha kötésű
common.buy 5 446 Ft
KOREAN ALPHABET WITH WRITING WORKBOOK: I Dahye Go / Puha kötésű
common.buy 4 751 Ft
Collision Victor Dixen / Puha kötésű
common.buy 3 748 Ft

Presenting a scientific exploration of personal branding and digital communication, this ground-breaking book aims to fill a gap between theory and practice. Describing how social media can increase brand profiles online, it explains basic terms before investigating the cultural context for online personal branding. With a special focus on YouTube, the author provides a comparative analysis of two countries (USA and Poland) to open further avenues for research into this growing area. An essential read for management and marketing scholars, this study outlines and explores the evolution of media in the digital age from a business perspective, and offers a thought-provoking analysis for those interested in social media.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása