Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Perceptions of Retailing in Early Modern England

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Perceptions of Retailing in Early Modern England Nancy Cox
Libristo kód: 04679107
Kiadó Taylor & Francis Ltd, június 2007
Whilst there has been much recent scholarly work on retailing during the early-modern period, much l... Teljes leírás
? points 517 b
81 395 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Asian Bridal Look Book Nilpa Bharadia / Puha kötésű
common.buy 6 594 Ft
Great Global Warming Blunder Roy W Spencer / Puha kötésű
common.buy 6 091 Ft
Roman Mystery Scrolls: The Poisoned Honey Cake Caroline Lawrence / Puha kötésű
common.buy 2 393 Ft
Orogenesis Michael Johnson / Kemény kötésű
common.buy 47 118 Ft
Republicanism and the French Revolution Richard Whatmore / Kemény kötésű
common.buy 119 294 Ft
Children's Literature Review Tom Burns / Kemény kötésű
common.buy 258 795 Ft
Great Thinkers A-Z Julian Baggini / Puha kötésű
common.buy 30 373 Ft
Hawaiian Volcanoes - From Source to Surface Rebecca Carey / Kemény kötésű
common.buy 94 947 Ft
Business as Usual Craig Calhoun / Puha kötésű
common.buy 15 264 Ft

Whilst there has been much recent scholarly work on retailing during the early-modern period, much less is known about how people at the time perceived retailing, both as it were as onlookers, artists and commentators, and as participants. Centred around the general theme of perceptions, this book addresses this gap in our knowledge, looking at a different aspect of consumption. To do so, the authors focus also on two ancillary themes, the first is location and how contemporaries perceived the settlements in which there were shops, the other is distance. Pictures and prints, novels and diaries provide much of the evidence, as does the promotional literature of the trades - people themselves. Many of these sources are not new to historians, but they have not always been scrutinized and analysed with the questions in mind that are here posed. The methodology to be employed has been developed by Nancy Cox over the last decade, and used successfully in her book "The Complete Tradesman" and in the compilation of the forthcoming "Dictionary of Traded Goods and Commodities 1550 - 1800". This book will find a ready market with scholars concerned with British social and economic history in the early modern period and among those interested with the history of retailing and of consumption. Although it is first and foremost a book written by historians for historians, it nevertheless borrows concepts and approaches from various disciplines concerned with theories of consumption, material culture, and representational art.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Perceptions of Retailing in Early Modern England
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 250
EAN 9780754637714
ISBN 0754637719
Libristo kód 04679107
Súly 453
Méretek 156 x 234 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása