Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Oxford Handbook of Innovation

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Oxford Handbook of Innovation Jan Fagerberg
Libristo kód: 04034938
Kiadó Oxford University Press, január 2006
This handbook looks to provide academics and students with a comprehensive and holistic understandin... Teljes leírás
? points 145 b
22 279 Ft
Beszállítói készleten Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Dune Messiah / Kemény kötésű
common.buy 15 038 Ft
toplistás
Altered Traits Daniel Goleman / Puha kötésű
common.buy 6 101 Ft
toplistás
Japan's Infamous Unit 731 Hal Gold / Puha kötésű
common.buy 4 439 Ft
toplistás
Dune Frank Herbert / Kemény kötésű
common.buy 15 038 Ft
Practical English Grammar A V Martinet / Puha kötésű
common.buy 11 758 Ft
Oxford Handbook of Innovation Management Mark Dodgson / Puha kötésű
common.buy 21 894 Ft
Better Living Through Origami Nellianna van den Baard / Puha kötésű
common.buy 7 167 Ft
hamarosan
Outsider Stephen King / Puha kötésű
common.buy 3 684 Ft
The Competitive Advantage of Nations Michael E. Porter / Kemény kötésű
common.buy 13 929 Ft
Concept Industry 4.0 Christoph Jan Bartodziej / Puha kötésű
common.buy 46 826 Ft
Book of Trees Manuel Lima / Kemény kötésű
common.buy 8 074 Ft
Fast Company Innovation by Design of Editors / Kemény kötésű
common.buy 12 434 Ft

This handbook looks to provide academics and students with a comprehensive and holistic understanding of the phenomenon of innovation. Innovation spans a number of fields within the social sciences and humanities: Management, Economics, Geography, Sociology, Politics, Psychology, and History. Consequently, the rapidly increasing body of literature on innovation is characterized by a multitude of perspectives based on, or cutting across, existing disciplines and specializations. Scholars of innovation can come from such diverse starting points that much of this literature can be missed, and so constructive dialogues missed. The editors of The Oxford Handbook of Innovation have carefully selected and designed twenty-one contributions from leading academic experts within their particular field, each focusing on a specific aspect of innovation. These have been organized into four main sections, the first of which looks at the creation of innovations, with particular focus on firms and networks. Section Two provides an account of the wider systematic setting influencing innovation and the role of institutions and organizations in this context. Section Three explores some of the diversity in the working of innovation over time and across different sectors of the economy, and Section Four focuses on the consequences of innovation with respect to economic growth, international competitiveness, and employment. An introductory overview, concluding remarks, and guide to further reading for each chapter, make this handbook a key introduction and vital reference work for researchers, academics, and advanced students of innovation.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása