Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv NémetNémet
Könyv Kemény kötésű
Könyv Outsourcing Wilfried Köhler-Frost
Libristo kód: 12599254
Kiadó Schmidt, Erich Verlag, november 2004
Gute Leistung und dennoch unzufriedene Kunden - dies kennzeichnet zunehmend viele nationale und inte... Teljes leírás
? points 133 b
21 366 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Satzverarbeitung Bei Aphasie Francesca Longoni / Puha kötésű
common.buy 45 739 Ft
El arroyo, la piedra y otros poemas Alberto Nougués Fernández / Puha kötésű
common.buy 4 779 Ft
ANNUAL REPORT OF THE ATTORNEY GENERAL OF UNITED STATES. DEPT. / Kemény kötésű
common.buy 15 619 Ft
Escribanos y protocolos notariales de Gijón en el siglo XVI Laura Sampedro Redondo / Puha kötésű
common.buy 9 671 Ft
Patología quirúrgica general Fernando Noguerales Fraguas / Puha kötésű
common.buy 15 253 Ft
Girl Scout Council of the Nation's Capital Ann E. Robertson / Kemény kötésű
common.buy 10 716 Ft

Gute Leistung und dennoch unzufriedene Kunden - dies kennzeichnet zunehmend viele nationale und internationale Outsourcing-Partnerschaften. Kundenzufriedenheit ist ein wichtiger Leistungsparameter und Erfolgsfaktor in Outsourcing-Projekten. Das Buch widmet sich der Kundenzufriedenheit im Outsourcing-Geschäft und zeigt, wie sich Provider dem Problem der Kundenzufriedenheit stellen. Behandelte Themen - Kundenzufriedenheit durch institutionalisiertes Beziehungs-Management - Erfolgsfaktoren langfristiger Outsourcing-Beziehungen - Kundenzufriedenheit im IT-Outsourcing - Customer Value im digitalen Wertschöpfungsnetz - eine doppelte Herausforderung für ICT-Outsourcing-Unternehmen - Vertragsgestaltung und Vertrags-Management zur Sicherung der Kundenzufriedenheit bei IT-Outsourcing und BPO-Projekten - Erfolgreiches IT-Outtasking durch Kostensenkung, Qualitätsmanagement und Innovationspartnerschaft - Innovative Outsourcing-Beispiele aus der Praxis - Erfolgreiches Service Management beim IT-Outsourcing - der Schlüssel für zufriedene Kunden - Den Kunden verstehen: Kundenorientierung im IT-Outsourcing-Geschäft - Selektives IT-Outsourcing - mehr Flexibilität und Freiheit für den IT-Leiter - Prozessanalytische Betrachtung von Outsourcing-Projekten - Effizienz- und Effektivitätssteigerung durch planerische Integration der Kooperationsphasen-Charakteristika - Mit Outsourcing zum Adaptive Enterprise - Anpassbare IT-Infrastruktur verschafft Unternehmen dauerhaften Erfolg - Kundennahes Outsourcing

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Outsourcing
Nyelv Német
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 231
EAN 9783503083756
ISBN 3503083758
Libristo kód 12599254
Súly 485
Méretek 161 x 236 x 22
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása