Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Outside Innovation

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Outside Innovation Patricia B. Seybold
Libristo kód: 06463903
Kiadó Harper Collins Publishers, december 2006
The ability to innovate is what keeps your organization at the top of its field. The faster and bett... Teljes leírás
? points 55 b
9 299 Ft -4 %
8 862 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Dictation Spelling Book Mary Wilda Mills Mary Blanche Rossman / Kemény kötésű
common.buy 11 824 Ft
Translating For King James Ward Allen / Puha kötésű
common.buy 8 461 Ft
Das zweite Gesicht Hermann Löns / Puha kötésű
common.buy 7 786 Ft
PERFECT MATCH SSA PICOULT JODI / Kemény kötésű
common.buy 3 682 Ft
Candy Claws Edwards / Puha kötésű
common.buy 5 984 Ft
Empirical Formulas R. Running Theodore / Puha kötésű
common.buy 9 135 Ft
Le Cri Du Sang. Tome 1 Fortune Du Boisgobey / Puha kötésű
common.buy 10 845 Ft
Godsmack IV / Puha kötésű
common.buy 15 490 Ft

The ability to innovate is what keeps your organization at the top of its field. The faster and better you innovate, the more likely you are to remain in the lead and to set the new rules that others will have to follow. But the innovation game is changing dramatically. You no longer win by hiring the smartest engineers and scientists-; you win by engaging the smartest "customers." In "Outside Innovation," Patricia Seybold, author of the best-selling "Customers.com" and "The Customer Revolution," argues that the only way organizations can break out of the pack is to open up their entire business to passionate customers and welcome them into every aspect of product and service design. In fact, those companies that bring customers into the innovation process-; the ones that innovate from the outside in-; will create products that better meet the needs of prospective customers, revolutionize business models and practices, and build fanatically loyal customers. From millions of consumers who collaborate to create and evolve next-generation multiplayer games-; games that would normally cost $100 million to develop-; to competing research scientists who work together to create breakthrough medical treatments and heartier crops, customers all over the world are already changing how companies innovate. Drawing from dozens of fascinating stories of outside innovation pioneers such as LEGO, Staples, Hallmark, Kraft, and others, Seybold shows how to win the innovation wars by: Finding lead users in your industry and commercializing their inventions. Engaging with your most visionary customers to co-design new products and new processes. Enabling customers to troubleshoot eachothers' problems, hack your solutions, and modify and extend your products to meet their needs. Providing toolkits for your customers to design very specific solutions for themselves-; customized solutions that leverage your firm's deep domain expertise. Lively and prac

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Outside Innovation
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2006
Oldalszám 432
EAN 9780061135903
ISBN 9780061135903
Libristo kód 06463903
Súly 653
Méretek 152 x 229 x 34
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása