Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Organizations and Strategies in Astronomy 4

Könyv Organizations and Strategies in Astronomy 4 A. Heck
Libristo kód: 05256068
Kiadó Springer Netherlands, november 2002
This book is the fourth volume under the title Organizations and Strategies in Astronomy (OSA). Thes... Teljes leírás
? points 614 b
98 759 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Meditations of the Emperor Marcus Aurelius Antoninus Francis Hutcheson / Puha kötésű
common.buy 6 113 Ft
Fifty Years in Chains Ball / Puha kötésű
common.buy 16 263 Ft
What Next, Old Knife? David Axelrod / Puha kötésű
common.buy 7 271 Ft
Handbuch Der Evaluationsstandards James R. Sanders / Puha kötésű
common.buy 31 371 Ft
Whom the Gods Would Destroy or How Not to Deregulate Alfred E. Kahn / Puha kötésű
common.buy 3 667 Ft
Measurement in Economics Wolfgang Eichhorn / Puha kötésű
common.buy 48 890 Ft
Fiscal Aspects of Evolving Federations David A. Wildasin / Kemény kötésű
common.buy 56 048 Ft
The Context of Explanation M. Bunzl / Kemény kötésű
common.buy 49 725 Ft

This book is the fourth volume under the title Organizations and Strategies in Astronomy (OSA). These OSA Books are intended to cover a large range of fields and themes. In practice, one could say that all aspects of astronomy-related life and environment are considered in the spirit of sharing specific expertise and lessons learned.This book offers a unique collection of chapters dealing with socio-dynamical aspects of the astronomy (and related space sciences) community: characteristics of organizations, society activities, strategies for development, operational techniques, observing practicalities, environmental constraints, educational policies, public outreach, journal and magazine profiles, publication studies, electronic-media problematics, research communication, evaluation and selection procedures, research indicators, national policies and specificities, expertise sharing, contemporary history, and so on.The experts contributing to this book have done their best to write in a way understandable to readers not necessarily hyperspecialized in astronomy while providing specific detailed information and sometimes enlightening 'lessons learned' sections. The book concludes with an updated bibliography of publications related to socio-astronomy and to the interactions of the astronomy community with the society at large.This book will be most usefully read by researchers, teachers, editors, publishers, librarians, sociologists of science, research planners and strategists, project managers, public-relations officers, plus those in charge of astronomy-related organizations, as well as by students aiming at a career in astronomy or related space science.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Organizations and Strategies in Astronomy 4
Szerző A. Heck
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2003
Oldalszám 325
EAN 9781402015267
Libristo kód 05256068
Súly 746
Méretek 160 x 240 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása