Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Organizational Rhetoric

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Organizational Rhetoric Debra J. Ford
Libristo kód: 04786707
Kiadó SAGE Publications Inc, december 2009
Organizational Rhetoric introduces students to a rhetorical approach to understanding, analyzing and... Teljes leírás
? points 597 b
92 606 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Biele miesta Bohuslav Chňoupek / Könyv
common.buy 883 Ft
Biografika Shakespeare / Kemény kötésű
common.buy 3 657 Ft
Interactive InDesign CS5 Mira Rubin / Puha kötésű
common.buy 20 880 Ft
PowerPoint For Dummies, Office 2021 Edition Doug Lowe / Puha kötésű
common.buy 11 378 Ft
Advanced Acceptance and Commitment Therapy Darrah Westrup / Kemény kötésű
common.buy 18 493 Ft
Audition Barbara Walters / Puha kötésű
common.buy 7 334 Ft
Mobile Test Automation with Appium Nishant Verma / Puha kötésű
common.buy 19 114 Ft

Organizational Rhetoric introduces students to a rhetorical approach to understanding, analyzing and creating organizational messages for both internal employees and external customers. This textbook provides students a theoretically-grounded understanding of the basic building blocks of organizational rhetoric, the types of rhetorical situations faced by organizational communicators, and the specific strategies used to address six common organizational rhetorical situations (such as image management). Students will gain an understanding of the power of organizations in contemporary society and be able to think critically about organizational messages. The text is organized in two units. In the first unit, authors Mary Hoffman and Debra Ford introduce the rationale for a rhetorical approach to organizational messages, and introduce the basic rhetorical building blocks and principles behind the rhetorical situation and the analysis of strategies. In the second unit, the authors cover six specific rhetorical situations commonly faced by organizations, image and identity management, issue management, impression management, risk management, crisis management and organizational apologia, and internal message management. Each chapter is structured similarly, in conjunction with the ideas developed in unit one, and each ends with a case study that exemplifies the content presented in that chapter. Features and Benefits: - The first unit in the text will introduce the details of analyzing situations and identifying strategies - The second unit will examine six specific recurring rhetorical situations for organizations - Organizational schema centered on situations and strategies - Use of real-life case studies - Focus on careers in organizational rhetoric - Focus on thinking critically about organizations in society

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása