Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

OpenGL ES 3.0 Programming Guide

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv OpenGL ES 3.0 Programming Guide Daniel Ginsburg
Libristo kód: 02231511
Kiadó Pearson Education, február 2014
OpenGL(r) ES(TM) is the industry's leading software interface and graphics library for rendering so... Teljes leírás
? points 130 b
20 273 Ft
Beszállítói készleten Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás kiárusítás
OpenGL Programming Guide Dave Shreiner / Puha kötésű
common.buy 23 254 Ft
Girl with Seven Names Hyeonseo Lee / Puha kötésű
common.buy 4 193 Ft
OpenGL Superbible Nicholas Haemel / Puha kötésű
common.buy 22 085 Ft
Developing Simple Games with OpenGL Osama Hosam Eldeen / Puha kötésű
common.buy 16 719 Ft
Learn Java for Android Development Peter Späth / Puha kötésű
common.buy 35 310 Ft

OpenGL(r) ES(TM) is the industry's leading software interface and graphics library for rendering sophisticated 3D graphics on handheld and embedded devices. The newest version, OpenGL ES 3.0, makes it possible to create stunning visuals for new games and apps, without compromising device performance or battery life. In the OpenGL(r) ES(TM) 3.0 Programming Guide, Second Edition, the authors cover the entire API and Shading Language. They carefully introduce OpenGL ES 3.0 features such as shadow mapping, instancing, multiple render targets, uniform buffer objects, texture compression, program binaries, and transform feedback. Through detailed, downloadable C-based code examples, you'll learn how to set up and program every aspect of the graphics pipeline. Step by step, you'll move from introductory techniques all the way to advanced per-pixel lighting and particle systems. Throughout, you'll find cutting-edge tips for optimizing performance, maximizing efficiency with both the API and hardware, and fully leveraging OpenGL ES 3.0 in a wide spectrum of applications. All code has been built and tested on iOS 7, Android 4.3, Windows (OpenGL ES 3.0 Emulation), and Ubuntu Linux, and the authors demonstrate how to build OpenGL ES code for each platform. Coverage includes * EGL API: communicating with the native windowing system, choosing configurations, and creating rendering contexts and surfaces* Shaders: creating and attaching shader objects; compiling shaders; checking for compile errors; creating, linking, and querying program objects; and using source shaders and program binaries* OpenGL ES Shading Language: variables, types, constructors, structures, arrays, attributes, uniform blocks, I/O variables, precision qualifiers, and invariance* Geometry, vertices, and primitives: inputting geometry into the pipeline, and assembling it into primitives*2D/3D, Cubemap, Array texturing: creation, loading, and rendering; texture wrap modes, filtering, and formats; compressed textures, sampler objects, immutable textures, pixel unpack buffer objects, and mipmapping* Fragment shaders: multitexturing, fog, alpha test, and user clip planes* Fragment operations: scissor, stencil, and depth tests; multisampling, blending, and dithering* Framebuffer objects: rendering to offscreen surfaces for advanced effects* Advanced rendering: per-pixel lighting, environment mapping, particle systems, image post-processing, procedural textures, shadow mapping, terrain, and projective texturing* Sync objects and fences: synchronizing within host application and GPU execution This edition of the book includes a color insert of the OpenGL ES 3.0 API and OpenGL ES Shading Language 3.0 Reference Cards created by Khronos. The reference cards contain a complete list of all of the functions in OpenGL ES 3.0 along with all of the types, operators, qualifiers, built-ins, and functions in the OpenGL ES Shading Language.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés OpenGL ES 3.0 Programming Guide
Szerző Daniel Ginsburg
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 560
EAN 9780321933881
ISBN 0321933885
Libristo kód 02231511
Súly 926
Méretek 178 x 231 x 29
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
One Piece (Omnibus Edition), Vol. 11 Eiichiro Oda / Puha kötésű
common.buy 6 205 Ft
toplistás
Bleach, Vol. 74 Tite Kubo / Puha kötésű
common.buy 3 869 Ft
The Christmas Pig Joanne K. Rowling / Kemény kötésű
common.buy 9 201 Ft
Sonoran Desert by Day and Night Dot Barlowe / Puha kötésű
common.buy 1 637 Ft
Introduction to Blender 3.0 Gianpiero Moioli / Puha kötésű
common.buy 24 861 Ft
Super Sweet Girls 2 / Kemény kötésű
common.buy 20 773 Ft
On Dublin Street Samantha Young / Puha kötésű
common.buy 4 208 Ft
OpenGL 4 Shading Language Cookbook David Wolff / Puha kötésű
common.buy 21 801 Ft
Unseelie Throne Kathryn Ann Kingsley / Puha kötésű
common.buy 6 470 Ft
hamarosan
Fratelli Toso Murano Marc Heiremans / Kemény kötésű
common.buy 51 250 Ft
Confessions of Lady Nijo Karen Brazell / Puha kötésű
common.buy 17 528 Ft
OpenGL ES 3.0 Cookbook Parminder Singh / Puha kötésű
common.buy 22 225 Ft
Consciousness and Quantum Mechanics / Kemény kötésű
common.buy 54 555 Ft
Expert Android Satya Komatineni / Puha kötésű
common.buy 23 908 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása