Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Online Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Online Marketing Richard Gay
Libristo kód: 01323310
Kiadó Oxford University Press, március 2007
Online Marketing: A Customer Led Approach provides an excellent and stimulating balance between theo... Teljes leírás
? points 250 b
39 300 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Myths & Legends Philip Wilkinson / Kemény kötésű
common.buy 8 076 Ft
Ins and Outs of Breathing Norman L Jones / Puha kötésű
common.buy 9 965 Ft
Hymen and BDSM Sheya Acacia Sheya / Puha kötésű
common.buy 6 877 Ft
Shadow War / Puha kötésű
common.buy 8 418 Ft
Arthur Melville Kenneth McConkey / Puha kötésű
common.buy 10 025 Ft
Aircraft Sustainment and Repair Rhys Jones / Puha kötésű
common.buy 97 229 Ft
Birds: Playing Cards Ryuto Miyake / Játék
common.buy 4 942 Ft
Healthy Worker and Healthy Organization Dorota Żolnierczyk-Zreda / Kemény kötésű
common.buy 69 199 Ft
Gallowglass Gordon (Author) Ferris / Puha kötésű
common.buy 5 935 Ft
Brilliant Online Marketing Alex Blyth / Puha kötésű
common.buy 6 877 Ft
Concepts in Viral Pathogenesis II Abner Louis Notkins / Kemény kötésű
common.buy 35 552 Ft

Online Marketing: A Customer Led Approach provides an excellent and stimulating balance between theory and practice by recognising the advantages and drawbacks of doing business online. The text is deeply embedded in traditional marketing concepts and examines their evolution as we understand more from online customer experiences. The authors believe that, despite the availability of new online tools, the customer should remain the central focus in all transactions and§experiences. §Supported by contemporary mini-cases, case studies and expert opinion from leading practitioners, the text comprehensively covers:§BL the changing online environment §BL online planning and evolving business models §BL application of ICT to achieve marketing objectives §BL changing online elements of the marketing mix§BL legal aspects impacting on online marketers §Online Marketing: A Customer-Led Approach thus provides a comprehensive account of the most up-to-date issues facing the developing world of internet marketing. §ONLINE RESOURCE CENTRE§For lecturers: PowerPoint slides for each chapter; advice on case questions and end-of-chapter exercises.§For students: extra case material and students self-assessment questions.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Online Marketing
Szerző Richard Gay
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 560
EAN 9780199265855
ISBN 0199265852
Libristo kód 01323310
Súly 1046
Méretek 182 x 244 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása