Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Online brand communities

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Online brand communities Bastian Bakeberg
Libristo kód: 09290419
Kiadó Anchor Academic Publishing, május 2016
This study examines how online brand communities create value through social practices. Building on... Teljes leírás
? points 217 b
33 783 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Old Indian: Move by Move Junior Tay / Puha kötésű
common.buy 11 218 Ft
Edexcel GCSE (9-1) English Language Text Anthology David Grant / Puha kötésű
common.buy 10 815 Ft
Slow Cooker 30 Minute Meals Donna K Stevens / Puha kötésű
common.buy 3 487 Ft
William Morris and the Society for the Protection of Ancient Buildings Andrea Elizabeth Donovan / Puha kötésű
common.buy 33 036 Ft
Edcamp Model Kristen N Swanson / Puha kötésű
common.buy 5 355 Ft
Rac(e)ing to Class H. Richard Milner / Puha kötésű
common.buy 15 965 Ft

This study examines how online brand communities create value through social practices. Building on the work of Schau et al. (2009) this study utilizes a netnographic approach and qualitatively investigates how Facebook brand Fan Pages are employed as brand community resources, to alleviate ties between members in the community and to establish consumer-brand-relationships. Following four value creating practices are discovered: 'exchanging brand narratives', 'celebrating brand love', 'support and information resource', and 'pressure valve for discontent'. It is found that interaction among community members and engagement with the brand itself develop practices creating value on Fan Pages. Postmodern consumers want to be able to influence brands and also long for connections with other consumers; besides relationships are shaped by dialogue and interaction. Facebook Fan Pages offer means to achieve this and allow brands to become part of consumers lives. This study extends research on brand communities and the findings enhance understanding why/how consumers engage online with brands and other members.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Online brand communities
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 84
EAN 9783954894123
ISBN 3954894122
Libristo kód 09290419
Súly 122
Méretek 148 x 210 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása