Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Olympic Games Effect

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Olympic Games Effect John A. Davis
Libristo kód: 04950134
Kiadó John Wiley & Sons Inc, február 2012
This title deals with marketing at the Olympics, the attraction and the rewards. Essential reading i... Teljes leírás
? points 107 b
17 690 Ft -4 %
16 856 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


HOW MANY DOGS Debby Mcmullen / Adobe ePub
common.buy 7 521 Ft
Dornröschen, 1 DVD Roy M. Brewer Jr. / DVD
common.buy 4 247 Ft
Water Alice B. Outwater / Puha kötésű
common.buy 6 232 Ft
Queen In The Making Onedia Nicole Gage / Puha kötésű
common.buy 11 521 Ft
Exploring Your Options Uebelacker / Puha kötésű
common.buy 5 053 Ft
Life of Mahomet (1878) William Muir / Puha kötésű
common.buy 21 985 Ft
Cambridge Companion to Nathaniel Hawthorne Richard Millington / Kemény kötésű
common.buy 51 698 Ft

This title deals with marketing at the Olympics, the attraction and the rewards. Essential reading in preparation for the 2012 London Olympics, the newly revised and fully updated second edition of "The Olympic Games Effect" offers fascinating sports marketing and branding insights into the promotion of the Games themselves, and their unique attraction for corporations in particular. The important lessons of past Olympics will be used to show a hundred year-plus tradition based on a several thousand year old testament to the love of sports and competition, revealing how, in recent years, this has evolved into a seductively attractive vehicle for a wide range of audiences, from consumers to corporations. Loaded with historical information on the Olympics, the book traces the history of the Olympics back to 776 BC. This legacy is vital to the ongoing success of the Olympics, and is at the heart of why brands care so much. It is packed with illustrations that illustrate how the Games have become arguably the world's most successful sports event and the marketing opportunities this has led to. It includes relevant business strategies and recommendations to help companies understand how to make more effective sports sponsorship decisions. This timely new edition of "The Olympic Games Effect" shows the value contributed by sponsoring the world's premier sporting event, and explains how, by extension, other global sports events have the potential to generate similarly impressive results for their sponsors.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Olympic Games Effect
Szerző John A. Davis
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 256
EAN 9781118171684
ISBN 1118171683
Libristo kód 04950134
Súly 552
Méretek 154 x 235 x 35
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása