Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Older Tourist Behavior and Marketing Tools

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Older Tourist Behavior and Marketing Tools Vania Vigolo
Libristo kód: 14231547
Kiadó Springer International Publishing AG, április 2017
This book provides an in-depth analysis of the older-tourist market, and of the challenges and oppor... Teljes leírás
? points 420 b
66 161 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Čtvrtá návštěva u Smerďakova Milan Exner / Puha kötésű
common.buy 3 209 Ft
Les Hépatopathies Chroniques non virales Fadel Djonid Seider Dib / Puha kötésű
common.buy 29 808 Ft
Winnipeg-Musica y Exilio Ensemble Iberoamericano / Audio CD
common.buy 9 713 Ft
FIGHTING GOD M David Silverman / Digital
common.buy 6 106 Ft
New London John J. Ruddy / Kemény kötésű
common.buy 14 559 Ft
Creetelo o no PEPE PARDO / Puha kötésű
common.buy 2 343 Ft
Piece of Me Rachel Lavallee / Puha kötésű
common.buy 5 854 Ft
No Land No Mule No Freedom James S. Wright / Puha kötésű
common.buy 5 778 Ft
Integrative Treatment of Hypertension Joel A. Blush / Puha kötésű
common.buy 34 121 Ft

This book provides an in-depth analysis of the older-tourist market, and of the challenges and opportunities created by population ageing from a tourism marketing perspective, by combining a demand-side and a supply-side approach to older tourists. The book is divided into three parts, the first of which defines older tourists and presents a critical review of segmentation approaches. The second part then focuses on the behavior of older tourists in terms of the travel planning process, the use of information and communication technologies for travel purposes, and accommodation choices. The final part analyzes the marketing strategies and operative practices of three tourism companies that focus on the older-adult market. Practical implications for tourism suppliers willing to target older tourists are derived. The book is intended primarily for academics, researchers, and professionals in the tourism and hospitality industry. In addition, it will be useful for students attending advanced tourism and hospitality courses.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása