Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Ogilvy über Werbung im digitalen Zeitalter

Nyelv NémetNémet
Könyv Kemény kötésű
Könyv Ogilvy über Werbung im digitalen Zeitalter Miles Young
Libristo kód: 18935911
Kiadó Vahlen, július 2019
Eine eindrucksvolle Einführung in die Welt der Werbung im digitalen Zeitalter. David Ogilvy war ein... Teljes leírás
? points 84 b
15 862 Ft -14 %
13 528 Ft
Beszállítói készleten Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Touch Robert Klanten / Kemény kötésű
common.buy 18 467 Ft
Dieta dr Ewy Dąbrowskiej Dąbrowska Ewa / Puha kötésű
common.buy 3 332 Ft
Community Services Block Grants (CSBG): Background and Funding Congressional Research Service / Puha kötésű
common.buy 8 286 Ft
Schumann's Whisk(e)ylexikon Stefan Gabányi / Kemény kötésű
common.buy 14 398 Ft
MANUAL BÁSICO DE DERECHO URABNISTICO / Kemény kötésű
common.buy 10 361 Ft
An Episode in the Life of Guido Rene Antonietta Klitsche de la Grange Antonietta K. de La Grange / Puha kötésű
common.buy 7 029 Ft
Understanding Emotions GOLDIE / Puha kötésű
common.buy 18 487 Ft
The Phantom of the Opera Gaston Leroux / Puha kötésű
common.buy 4 439 Ft
La caída de un mito Michel Onfray / Puha kötésű
common.buy 8 770 Ft
Translation, Brains and the Computer Bernard Scott / Kemény kötésű
common.buy 70 802 Ft
Searching for the Sea Charles Hanna / Puha kötésű
common.buy 8 286 Ft
Zyklus Karlheinz Stockhausen / Kotta
common.buy 27 205 Ft

Eine eindrucksvolle Einführung in die Welt der Werbung im digitalen Zeitalter. David Ogilvy war eine weltweite Ikone der Werbewirtschaft. Das Buch Ogilvy on Advertising von Miles Young aus dem Jahre 1983 gab essentiellen Rat für Menschen in Werbung und PR und gilt als eines der Standardwerke der Marketingbranche. Das neue Buch Ogilvy über Werbung im digitalen Zeitalter geht nun auf die Herausforderungen von Agenturen und Klienten ein, die mit dem Wort "digital" gut umschrieben werden können. Es zeigt, wie Kreativität und Effektivität auf die Möglichkeiten und Angebote der digitalen Welt reagieren sollten. Ogilvy über Werbung im digitalen Zeitalter basiert auf umfangreichen Forschungen, Good Practices und berührt alle Themen zeitgemäßer Werbung: die Marke in den sozialen Medien, eine alles durchdringende Kreativität, smarte Inhalte, die für das Storytelling geeignet sind, Regeln über Big Data, Nutzbarmachung kreativer Technologien, Learnings aus der aktuellen Neuroscience-Forschungen. Der Autor Miles Young wurde 1995 in den weltweiten Führungszirkel von Ogilvy & Mather berufen und im gleichen Jahr Chairman. 2016 wechselte er als Dean an das New College in Oxford und ist seitdem Non-Executive Chairman von Ogilvy & Mather.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Ogilvy über Werbung im digitalen Zeitalter
Szerző Miles Young
Nyelv Német
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2019
Oldalszám 288
EAN 9783800657711
ISBN 3800657716
Libristo kód 18935911
Kiadó Vahlen
Súly 1261
Méretek 212 x 265 x 27
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása