Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Nordstrom Way to Customer Experience Excellence - Creating a Values-Driven Service Culture Third Edition

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Nordstrom Way to Customer Experience Excellence - Creating a Values-Driven Service Culture Third Edition Robert Spector
Libristo kód: 15856889
Kiadó John Wiley & Sons Inc, november 2017
The fully revised and updated edition of the classic book about Nordstrom's extraordinary customer s... Teljes leírás
? points 52 b
9 019 Ft -11 %
8 024 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-14 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
How the Mighty Fall Jim Collins / Kemény kötésű
common.buy 8 551 Ft
toplistás kiárusítás
Crossing the Chasm, 3rd Edition Geoffrey A. Moore / Puha kötésű
common.buy 8 009 Ft
toplistás
Horse, the Wheel, and Language David W. Anthony / Puha kötésű
common.buy 12 240 Ft
toplistás
HBR Guide to Finance Basics for Managers (HBR Guide Series) Harvard Business Review / Puha kötésű
common.buy 8 118 Ft
toplistás
Four Steps to the Epiphany / Kemény kötésű
common.buy 14 818 Ft
Turning the Flywheel Jim Collins / Puha kötésű
common.buy 4 027 Ft
Startup Owner's Manual / Kemény kötésű
common.buy 14 151 Ft
Great by Choice Jim Collins / Kemény kötésű
common.buy 9 348 Ft
Delivering Happiness Tony Hsieh / Puha kötésű
common.buy 5 923 Ft
Service Culture Handbook Jeff Toister / Puha kötésű
common.buy 7 058 Ft
Virgin Way Richard Branson / Puha kötésű
common.buy 6 157 Ft
Good to Great and the Social Sectors Jim Collins / Puha kötésű
common.buy 4 136 Ft

The fully revised and updated edition of the classic book about Nordstrom's extraordinary customer service In this new edition of the management classic, the authors explore in-depth the core values of the culture that have made Nordstrom synonymous with legendary customer service. These essential values have enabled Nordstrom to survive and adapt to dramatic market shifts regularly since 1901, and the new edition explains how the Nordstrom approach can be emulated by any organization--in any industry--in every corner of the world. This is not a book about selling shoes or clothes or cosmetics or jewelry. It is a book about how underlying values such as respect, trust, compensation and, even fun, are the building blocks of a culture where employees are empowered to consistently deliver a world-class experience to customers. Nordstrom believes that the employee experience determines the customer experience, and that when you attract and reward people who are comfortable in a service-oriented culture, then everyone succeeds--both individually and collectively. No wonder Nordstrom is one of only five companies to make Fortune's "Best Companies to Work For" and "Most Admired" lists every year since those surveys have been taken. With new interviews from senior Nordstrom executives and family members, the book explains how to successfully respond to today's tech-savvy, time-crunched customers who demand a convenient, seamless, painless, personal experience across all channels. Nordstrom gives its frontline people all the digital tools necessary to satisfy the customer--and your organization must do the same, if it wants to adapt. The authors show what it takes to earn brand loyalty, lead through change and uncertainty, and combine extraordinary brick-and-mortar with online experiences. 'The single most important reason we try to provide great service is this: It enables us to sell more,' says co-president Blake Nordstrom, great-grandson of the founder. 'The best way for our company to achieve results is to do what's best for the customer.' In this book, readers will find: Suggestions for becoming the Nordstrom of your industry The ten values that define a customer-driven culture Lessons for providing superior service and experience across all channels

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Nordstrom Way to Customer Experience Excellence - Creating a Values-Driven Service Culture Third Edition
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 224
EAN 9781119375357
ISBN 9781119375357
Libristo kód 15856889
Súly 350
Méretek 275 x 213 x 26
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
Best Word Book Ever Richard Scarry / Puha kötésű
common.buy 3 718 Ft
toplistás
Handbook of Canine and Feline Emergency Protocols Maureen McMichael / Puha kötésű
common.buy 35 066 Ft
Guerilla Marketing Jay Conrad Levinson / Puha kötésű
common.buy 5 863 Ft
Be Our Guest (10th Anniversary Updated Edition) Ted Kinni / Kemény kötésű
common.buy 9 173 Ft
Clean Code in Python / Puha kötésű
common.buy 22 160 Ft
Winter Is Coming Garry Kasparov / Puha kötésű
common.buy 4 480 Ft
Sartorialist: MAN Pierpaolo Piccioli / Kemény kötésű
common.buy 16 107 Ft
Wrong Side Of Paradise, 1 Audio-CD (Digipak) Black Star Riders / Audio CD
common.buy 5 520 Ft
Rusovce Oroszvár – Karlburg Juraj Hradský / Kemény kötésű
common.buy 4 803 Ft
kiárusítás
ALTA CULTURA DESCAFEINADA ALBERTO SANTAMARIA / Puha kötésű
common.buy 4 992 Ft
The Virgin Way Richard Branson / Puha kötésű
common.buy 6 326 Ft
Osman's Dream Caroline Finkel / Puha kötésű
common.buy 7 680 Ft
Look At Me I'm Learning Polish Kleverton Monteiro / Puha kötésű
common.buy 4 913 Ft
Gay Lives Paul Robinson / Kemény kötésű
common.buy 20 651 Ft
On-Chip ESD Protection for Integrated Circuits Albert Z.H. Wang / Kemény kötésű
common.buy 116 124 Ft
Des Erreurs Et Des Prejuges Populaires WADDINGTON-C-P / Puha kötésű
common.buy 6 625 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása