Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nontraditional Media in Marketing and Advertising

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Nontraditional Media in Marketing and Advertising Robyn Blakeman
Libristo kód: 04787804
Kiadó SAGE Publications Inc, március 2013
A concise guide that offers a step-by-step approach to the strategic use of alternative media by bot... Teljes leírás
? points 210 b
32 972 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


On Rowan Williams Matheson Russell / Puha kötésű
common.buy 12 101 Ft
My Lady of the Chimney Corner Alexander Irvine / Kemény kötésű
common.buy 20 161 Ft
Notes on metallurgical Analysis Nathaniel Wright Lord / Puha kötésű
common.buy 9 567 Ft
Fuhrung - Neue Fuhrungsmethoden Kolja Karl / Puha kötésű
common.buy 17 642 Ft
On Variance-Sum Second and Third Order Slope Rotatable Designs Gollapudi V. S. R. Anjaneyulu / Puha kötésű
common.buy 23 703 Ft
Nonprofit-Private Partnerships in Public Health Anne Neumann / Puha kötésű
common.buy 23 703 Ft

A concise guide that offers a step-by-step approach to the strategic use of alternative media by both the marketing and advertising professions. The text looks at why a marketing team might employ the use of alternative media vehicles over (or alongside) more traditional ones, how it can be used to attract smaller niche markets, and where alternative media is headed. Key features of this book include: specific alternative media methods are discussed in separate chapters, including electronic and social media, mobile media, out-of-home and transit media, and direct marketing and sales; numerous real-world case and visual examples are provided, including augmented reality, mobile GPS couponing, interactive television, cinema advertising, live mobile billboards, poster campaigns and many more; checklists are included to provide students with a step-by-step guide to how to incorporate alternative media into future marketing campaigns; and, critical thinking questions and exercises are provided to guide students in their own alternative media marketing efforts.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Nontraditional Media in Marketing and Advertising
Szerző Robyn Blakeman
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 264
EAN 9781412997614
ISBN 1412997615
Libristo kód 04787804
Súly 350
Méretek 153 x 228 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása