Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

New Social Learning: A Guide to Transforming Organizations Through Social Media

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv New Social Learning: A Guide to Transforming Organizations Through Social Media Tony Bingham
Libristo kód: 04246164
Kiadó Berrett-Koehler, szeptember 2010
Most business books on social media have focused exclusively on using it as a marketing tool. Many e... Teljes leírás
? points 47 b
8 311 Ft -10 %
7 404 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Pasic and Trumbic Dejan Djokic / Kemény kötésű
common.buy 5 958 Ft
Neoliberalism, Personhood, and Postsocialism Nicolette Makovicky / Kemény kötésű
common.buy 80 414 Ft
Moving Stories Alistair Thompson / Kemény kötésű
common.buy 14 883 Ft
Neutrino. (IP-5) James Sircom Allen / Kemény kötésű
common.buy 45 523 Ft
Mirrors of the Soul Cat McKinney / Puha kötésű
common.buy 5 788 Ft
Healing Psychiatry David H. Brendel / Puha kötésű
common.buy 21 188 Ft
Field Trip to Mars Jeff Dinardo / Puha kötésű
common.buy 2 982 Ft

Most business books on social media have focused exclusively on using it as a marketing tool. Many employers see it as simply a workplace distraction. But social media has the potential to revolutionize workplace learning. People have always learned best from one another social media enables this to happen unrestricted by physical location and in all kinds of extraordinarily creative ways. The New Social Learning is the most authoritative guide available to leveraging these powerful new technologies.§Tony Bingham and Marcia Conner explain why social media is the ideal solution to some of the most pressing educational challenges organizations face today, such as a widely dispersed workforce and striking differences in learning styles, particularly across generations. They definitively answer common objections to using social media as a training tool and show how to win over even the most resistant employees. Then, using examples from a wide range of organizations Bingham and Conner help readers sort through the dizzying array of technological options available and decide when and how to use each one to achieve key strategic goals.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés New Social Learning: A Guide to Transforming Organizations Through Social Media
Szerző Tony Bingham
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 216
EAN 9781605097022
ISBN 1605097020
Libristo kód 04246164
Súly 350
Méretek 227 x 153 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása