Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

New Science of Retailing

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv New Science of Retailing Marshall Fisher
Libristo kód: 04218602
Kiadó Harvard Business Review Press, június 2010
Retailers today are drowning in data but lacking in insight: They have huge volumes of information a... Teljes leírás
? points 90 b
15 242 Ft -7 %
14 175 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


Your Strategy Needs a Strategy Martin Reeves / Kemény kötésű
common.buy 12 765 Ft
Humanokracja Hamel Gary / Puha kötésű
common.buy 7 213 Ft

Retailers today are drowning in data but lacking in insight: They have huge volumes of information at their disposal. But they're unsure of how to sort through it and use it to make smart decisions. The result? They're struggling with profit-sapping supply chain problems including stock-outs, overstock, and discounting. It doesn't have to be that way. In The New Science of Retailing, supply chain experts Marshall Fisher and Ananth Raman explain how to use analytics to better manage your inventory for faster turns, fewer discounted offerings, and fatter profit margins. Featuring case studies of retailing exemplars from around the world, this practical new book shows you how to: * Mine your sales data to identify "homerun" products you're missing * Reinvent your forecasting and pricing strategies * Build end-to-end agility into your supply chain * Establish incentives that align your supply chain partners behind shared objectives * Extract maximum value from technologies such as point-of-sale scanners and customer loyalty cards Highly readable and compelling, The New Science of Retailing is your playbook for turning all that data into a wellspring for new profits and unprecedented efficiency.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés New Science of Retailing
Szerző Marshall Fisher
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 272
EAN 9781422110577
ISBN 1422110575
Libristo kód 04218602
Súly 500
Méretek 164 x 240 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
The Lean Startup Eric Ries / Puha kötésű
common.buy 6 209 Ft
toplistás
First 90 Days Michael D. Watkins / Kemény kötésű
common.buy 11 008 Ft
toplistás
Cool Cats A-Z 1000 Piece Puzzle / Kemény kötésű
common.buy 5 632 Ft
toplistás
Horse Soldiers Doug Stanton / Puha kötésű
common.buy 4 608 Ft
toplistás
Inventions And Sinfonias BWV 772-801 Johann Sebastian Bach / Könyv
common.buy 6 977 Ft
Start-Up Nation Dan Senor / Puha kötésű
common.buy 3 750 Ft
Paths to Wealth Through Common Stocks Philip A. Fisher / Puha kötésű
common.buy 9 597 Ft
Public Opinion by Walter Lippmann Walter Lippmann / Puha kötésű
common.buy 6 114 Ft
Maybe The Moon Armistead Maupin / Puha kötésű
common.buy 5 522 Ft
hamarosan
Bear and Hare: Where's Bear? Emily Gravett / Leporelló
common.buy 3 278 Ft
Jean-Michel Basquiat Dieter Burchhart / Kemény kötésű
common.buy 19 100 Ft
Fred Schwed's Where are the Customer's Yachts? Leo Gough / Puha kötésű
common.buy 6 179 Ft
hamarosan
Oresama Teacher, Vol. 1 Izumi Tsubaki / Puha kötésű
common.buy 3 182 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása