Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education Anne Watson
Libristo kód: 01382472
Kiadó Springer-Verlag New York Inc., január 2008
New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education represents the maturation and expansi... Teljes leírás
? points 509 b
80 171 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Tvůj kosmický ochránce Marcus Schmieke / Kemény kötésű
common.buy 2 171 Ft
Not If I See You First Eric Lindstrom / Puha kötésű
common.buy 4 186 Ft
Earthfall Mark Walden / Puha kötésű
common.buy 4 186 Ft
Summons Johnny Eaton / Puha kötésű
common.buy 6 423 Ft
Das Bereicherungsverbot. Rudolf Gärtner / Puha kötésű
common.buy 20 947 Ft
Consolaciones de Agar Carlos Lopez Dzur / Puha kötésű
common.buy 3 320 Ft
Achievement of William Dean Howells Kermit Vanderbilt / Kemény kötésű
common.buy 47 607 Ft
Therapist's Use Of Self John Rowan / Puha kötésű
common.buy 16 101 Ft

New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education represents the maturation and expansion of the situated cognition theories applied to mathematics education. All of the situations on which the chapters of this book are based exemplify activity which would be described as mathematical, whether they are classrooms, workplaces, homes or the street. In identifying mathematical activity, this book examines the ways people talk, what they talk about, what they focus on, how they classify experience, what levels and kinds of generality occur to them, what is varied and what is fixed, what relationships they observe or construct and how they express them much they way music, musicality, and a musician are recognized. In this book a dynamic view of knowledge is taken by all the authors. Although knowledge is considered what is produced in learning environments, each chapter offers a different perspective on its relationship to the individual, group, activity, historical conventions, and authoritarian views of meaning. New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education provides a resource for educators, researchers and students to approach situated cognition through an organized and diverse source.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása