Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

New Developments in the Theory of Networks

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv New Developments in the Theory of Networks Mika Tuunanen
Libristo kód: 01738310
The theory of networks aims at developing theoretical views on the design and management of alliance... Teljes leírás
? points 282 b
44 157 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Amok und andere Formen schwerer Gewalt Jens Hoffmann / Kemény kötésű
common.buy 23 602 Ft
Eurydice Sarah Ruhl / Puha kötésű
common.buy 7 058 Ft
Maler und Lackierer, Lernfelder 5-8 Markus Dempf / Kemény kötésű
common.buy 13 111 Ft
Geography of Public Relations Trends E. Denig / Kemény kötésű
common.buy 49 021 Ft
Studien zur Evolutorischen Ökonomik IX. Wolfgang Kerber / Puha kötésű
common.buy 33 104 Ft
Anthropology of Magic Susan Greenwood / Puha kötésű
common.buy 23 868 Ft

The theory of networks aims at developing theoretical views on the design and management of alliances, franchise chains, licensing, joint ventures, cooperatives, and venture capital relations. The current trend in economics and management of networks is twofold: First there is a strong tendency toward application of theoretical approaches developed both in organizational economics, strategic management and organization theory. The second trend refers to the development of more integrative views on networks. Especially, combining organizational economics, strategic management and relational views on networks are very promising research directions. Starting from this status of research, the current book emphasizes network research as a theory-driven field by offering new perspectives on contract design, decision and ownership rights, value creation, knowledge management and the role of social capital in franchising networks, alliances and cooperatives.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása