Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Neuromarketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Neuromarketing Robert Schønthal Preuss
Libristo kód: 07049109
Kiadó Lambert Academic Publishing, július 2010
This book constitutes an exploratory report that examines the current practices, literature, discuss... Teljes leírás
? points 151 b
23 452 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Gilded Reverie Lenormand Ciro Marchetti / Kártya
common.buy 8 827 Ft
toplistás
Behave Robert M. Sapolsky / Puha kötésű
common.buy 4 640 Ft
toplistás
How Emotions Are Made Lisa Feldman Barrett / Puha kötésű
common.buy 4 486 Ft
Predictably Irrational Dan Ariely / Puha kötésű
common.buy 5 029 Ft
Digital Neuromarketing Sam Page / Puha kötésű
common.buy 10 477 Ft
Analyzing Neural Time Series Data Mike X Cohen / Kemény kötésű
common.buy 33 944 Ft
Neuromarketing Leon Zurawicki / Kemény kötésű
common.buy 67 285 Ft
Neuromarketing Patrick Renvoise / Puha kötésű
common.buy 10 711 Ft
Introduction to the Event-Related Potential Technique Steven J. Luck / Puha kötésű
common.buy 24 244 Ft
Neuromarketing in Action Anne Sophie Bayle Tourtoulou / Puha kötésű
common.buy 16 414 Ft
Neuromarketing Leon Zurawicki / Puha kötésű
common.buy 93 194 Ft
Consumer Neuroscience Cerf / Kemény kötésű
common.buy 36 466 Ft

This book constitutes an exploratory report that examines the current practices, literature, discussions and opinions on the use of neuromarketing. Specifically, it tests the hypothesis that neuromarketing is a valid marketing tool that can help marketers optimize their marketing efforts and the return on their marketing investments. To do so, the book answers three research questions: (1) Is neuromarketing a valid marketing tool? , (2) Where is it optimal to deploy neuromarketing? and, (3) How can neuromarketing be deployed? . The result is an exploratory and theoretically grounded book on neuromarketing that can help aid marketing managers, marketers, and individuals, in their continuing quest to unlock the mysteries behind consumer decision-making and purchasing behaviors.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Neuromarketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 160
EAN 9783838388304
Libristo kód 07049109
Súly 245
Méretek 152 x 229 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása