Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Neukundengewinnung durch differenzierte Leistungsorte bei Retailbanken

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Neukundengewinnung durch differenzierte Leistungsorte bei Retailbanken Thorsten Grell
Libristo kód: 06830690
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2009
Kaum eine andere Dienstleistungsbranche hat im westlichen Europa, insbesondere in Deutschland, seit... Teljes leírás
? points 198 b
32 861 Ft -4 %
31 224 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Lexikon der Erfindungen Franz Feldhaus / Puha kötésű
common.buy 42 257 Ft
Developing Portfolios for Learning and Assessment Val Klenowski / Kemény kötésű
common.buy 76 660 Ft
Negroland Margo Jefferson / Hanganyagok
common.buy 14 131 Ft
Paul Kane's Great Nor-West Sheila Urbanek / Puha kötésű
common.buy 14 524 Ft
Biology Michael Windelspecht / Kemény kötésű
common.buy 137 471 Ft
Politics of Procurement Aaron Plamondon / Puha kötésű
common.buy 17 879 Ft
An Indecent Awakening Emily Tilton / Puha kötésű
common.buy 5 995 Ft
Astronautical and Aeronautical Events of 1962 National Aeronautics and Administration / Puha kötésű
common.buy 11 441 Ft
Physiological Properties of Plant Protoplasts Paul-Emile Pilet / Puha kötésű
common.buy 52 141 Ft
Paths to the Triune God Anslem K. Min / Kemény kötésű
common.buy 52 075 Ft

Kaum eine andere Dienstleistungsbranche hat im westlichen Europa, insbesondere in Deutschland, seit 1994 eine so massive Veränderung erlebt wie das Bankenwesen. Der Bankenmarkt in Deutschland ist seitdem durch den Eintritt von Direktbanken hart umkämpft. Bei der Kostenoptimierung werden immer wieder die Leistungsorte (Filialen, Center, Geschäftsstellen) der Retailbanken in Frage gestellt. Häufig wird angeführt, dass spätestens im Jahre 2020 nur noch über das Internet Bankgeschäfte abgewickelt werden und keine Leistungsorte für Retailbanken mehr notwendig sind. Trotzdem wird auch erkannt, dass Kunden nur durch eine persönliche fundierte Beratung und Betreuung dauerhaft an eine Bank gebunden werden können. Dieses Buch liefert theoretische und empirisch basierte praktische Empfehlungen für die zukünftige Ausgestaltung der Vertriebswege bei stationär orientierten deutschen Retailbanken.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Neukundengewinnung durch differenzierte Leistungsorte bei Retailbanken
Szerző Thorsten Grell
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 248
EAN 9783639229196
Libristo kód 06830690
Súly 386
Méretek 150 x 220 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása