Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Nestle International Marketing Strategy Customisation

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Nestle International Marketing Strategy Customisation Verkha Rani
Libristo kód: 28218658
Kiadó GlobeEdit, január 2020
The book is brief presents the challenges a leader with high-level education managers of Nestle abov... Teljes leírás
? points 150 b
23 416 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Throne of Glass Collector's Edition Sarah Janet Maas / Kemény kötésű
common.buy 13 520 Ft
toplistás
The Perks of Being a Wallflower Stephen Chbosky / Puha kötésű
common.buy 3 194 Ft
toplistás
The Starseed Oracle Rebecca Campbell / Kártya
common.buy 9 602 Ft
toplistás
Sasaki and Miyano, Vol. 1 Syou Harusono / Puha kötésű
common.buy 5 240 Ft
toplistás
Ace The Technical Pilot Interview Gary Bristow / Puha kötésű
common.buy 12 362 Ft
toplistás
642 Tiny Things to Draw Chronicle Books / Határidőnapló
common.buy 3 214 Ft
toplistás
Cat Tarot Megan Lynn Kott / Kártya
common.buy 7 766 Ft
toplistás
My Dress-up Darling 2 Shinichi Fukuda / Puha kötésű
common.buy 5 974 Ft
toplistás
642 Things to Draw Chronicle Books / Határidőnapló
common.buy 5 255 Ft
toplistás
Cozy Days Ira Sluyterman Van Langeweyde / Kemény kötésű
common.buy 11 488 Ft
lalylala's Beetles, Bugs and Butterflies Lydia Tresselt / Kemény kötésű
common.buy 7 686 Ft
Advertising Concept Book Pete Barry / Kemény kötésű
common.buy 11 259 Ft
Beautiful Poetry of Donald Trump Rob Sears / Kemény kötésű
common.buy 5 565 Ft
Winter World A.G. Riddle / Puha kötésű
common.buy 4 442 Ft
Terraforming Mars / Játék
common.buy 28 017 Ft

The book is brief presents the challenges a leader with high-level education managers of Nestle above can face while attempting to tailor its international marketing strategy to address under different foreign market conditions along with its drivers. The brief comprises critical reflection and analysis based on Quelch al. (1986), supported with theories of Porter et al. (1986) and additional relevant academic literature and Nestle company's information. Quelch al. (1986) have highlighted the challenges in the customization of Nestle marketing strategies. Along with the critical reflection, an analysis is made based on academic literature are presented to highlight the manager of Nestle's problems with drivers behind the pressure to customize its elements. These are competitive conditions, customers, and Leader's decisions with decentralized organization structure serve as a crucial driver of tailoring its international marketing strategy for its survival. Moreover, this customization required flexibility in its brand elements, marketing-mix to target the specific country abroad of its introduction.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Nestle International Marketing Strategy Customisation
Szerző Verkha Rani
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2020
Oldalszám 116
EAN 9786200510518
Libristo kód 28218658
Kiadó GlobeEdit
Súly 181
Méretek 152 x 229 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása