Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

National Culture's Role in International Business

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv National Culture's Role in International Business Johanna Schöberl
Libristo kód: 06815252
Kiadó VDM Verlag Dr. Mueller E.K., július 2008
Multinational companies are influenced by national culture. Members of a multinational corporation a... Teljes leírás
? points 181 b
28 105 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Young Rebecca Rebecca West / Puha kötésű
common.buy 13 928 Ft
Incompatible Sufferings Taehyung Kim / Puha kötésű
common.buy 32 304 Ft
Creating Foundations Paula Nadler / Puha kötésű
common.buy 37 425 Ft
Worlds of Plato and Aristotle James B. Wilbur / Puha kötésű
common.buy 10 506 Ft
Ozherel'e princessy Lyudmila Kotlyarova / Puha kötésű
common.buy 8 996 Ft
Phytoplankton-Daphnien Interaktionen Maren Striebel / Puha kötésű
common.buy 19 343 Ft
Pests and Pathogens: Management Strategies Vudem D. Reddy / Kemény kötésű
common.buy 102 551 Ft
Marx, Lenin, and the Revolutionary Experience Paul LeBlanc / Puha kötésű
common.buy 25 539 Ft
African Prints: A Design Book Leslie Pina / Puha kötésű
common.buy 9 026 Ft
Evolution Jean-Pierre Rogel / Puha kötésű
common.buy 9 151 Ft
Pines of Rome OTTORINO RESPIGHI / Kotta
common.buy 11 238 Ft

Multinational companies are influenced by national culture. Members of a multinational corporation are influenced by national culture. National culture itself is influenced by many variables such as economy and politics that, again, influence multinational corporations and their members. §Especially in international business, culture is treated as an all-purpose variable for all kinds of difficulties that occur and only little attention is paid to all other relevant factors that might come into account.§This book gives a more detailed view and a more gradual distinction on how national culture influences a multinational company on an organizational and on an individual level. Moreover, the other side of the coin is discussed: How far culture is determined by its environment. §The three levels of analysis - culture in its environment, on an organizational and individual level - are treated separately and consecutively, implications for management are drawn. The aim is to provide the reader with a more detailed distinction of what situations, phenomenons or problems in international business are really culture-driven and - which ones are not.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés National Culture's Role in International Business
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 140
EAN 9783639058321
ISBN 3639058321
Libristo kód 06815252
Súly 195
Méretek 152 x 229 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása