Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Music, Management, Marketing, and Law

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Music, Management, Marketing, and Law Phil Graham
Libristo kód: 20227434
Kiadó Springer Nature Switzerland AG, április 2019
This collection of interviews captures a period of historic change for the global music business alo... Teljes leírás
? points 361 b
56 107 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Haunting Adeline H. D. Carlton / Puha kötésű
common.buy 11 126 Ft
How Music Got Free Stephen Witt / Puha kötésű
common.buy 5 237 Ft
Autorské právo a práva související collegium / Puha kötésű
common.buy 7 381 Ft
Music Business For Dummies Loren Weisman / Puha kötésű
common.buy 10 738 Ft
All You Need to Know about the Music Business Donald S Passman / Kemény kötésű
common.buy 24 893 Ft
Musikrecht. Die Antworten Barbara Berndorff / Kemény kötésű
common.buy 9 897 Ft
Music Copyright Manual / Puha kötésű
common.buy 17 805 Ft
Level Film Studies Sarah Casey Benyahia / Kemény kötésű
common.buy 76 847 Ft
Praxishandbuch Musikrecht Hans-Jürgen Homann / Kemény kötésű
common.buy 65 318 Ft
Ghouls, Gimmicks, and Gold Kevin Heffernan / Kemény kötésű
common.buy 52 640 Ft

This collection of interviews captures a period of historic change for the global music business along with a wealth of professional knowledge that extends from the late 1960s through to late 2012 when the interviews were conducted. They record the experiences and insights of people who helped to shape a global business that is quickly passing into history and transforming into something entirely new, often because of decisions the interviewees have been directly involved in making. The material includes the aesthetic, artistic, technical, commercial, legal, and strategic aspects of the music industry. What is said is timeless in its historical significance for the music business and in its relevance for researchers engaged in studies on the dynamics of change in the global commercial music landscape.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása