Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Music Education

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Music Education Givewell Munyaradzi
Libristo kód: 06958963
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2011
This research compared the two music education systems of Zimbabwe and the state of Virginia in the... Teljes leírás
? points 149 b
24 573 Ft -4 %
23 351 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Mechanisms of Cell Damage during Solar Disinfection (SODIS) Franziska Bosshard / Puha kötésű
common.buy 33 431 Ft
TQM and Organisational Creativity in the Hotel Industry Mukhles Al-Ababneh / Puha kötésű
common.buy 29 370 Ft
Human Genetics Ricki Lewis / Puha kötésű
common.buy 140 268 Ft
Whistleblowing by Federal Employees / Kemény kötésű
common.buy 72 197 Ft
Sovereignty Paul Ward / Kemény kötésű
common.buy 91 216 Ft
Hart's Annual Army List for 1840 (Corrected to 7 February 1840) Naval & Military Press / Puha kötésű
common.buy 16 263 Ft
Concept of Nature Alfred North Whitehead / Puha kötésű
common.buy 5 396 Ft
Diskriminierung Jan C. Joerden / Puha kötésű
common.buy 45 914 Ft

This research compared the two music education systems of Zimbabwe and the state of Virginia in the US. Zimbabwean music education system is entirely based on these three music syllabuses; (1) Primary music syllabus, (2) Zimbabwe Junior Certificate Music syllabus and (3) Zimbabwe O syllabus of music. In the state of Virginia, teaching of music is based on the National standards of learning and Virginia standard of learning. The comparison looked at the methodologies used by music teachers in schools as well as college lectures. Another area of comparison was on the relationship between schools that teach music as a subject, and the colleges that train music teachers to teach. The research used questionnaires and interviews to collect data. Questionnaires were mailed to schools and colleges and the sample was comprised of 10 music teachers, and 10 college lecturers. Triangulated hypothesis testing and descriptive qualitative methods were used to analyze data. The major findings of the research were as follows. Most schools in Zimbabwe do not have music as a subject in the school curriculum.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Music Education
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 128
EAN 9783847343363
Libristo kód 06958963
Súly 207
Méretek 150 x 220 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása