Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Multinationals as Flagship Firms

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Multinationals as Flagship Firms Alan M. Rugman
Libristo kód: 04525290
Kiadó Oxford University Press, május 2000
The international dimension of business networks has remained relatively unexplored, mainly because... Teljes leírás
? points 215 b
33 824 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Sound Phonics Phase Two: EYFS/KS1, Ages 4-6 Carol Matchett / Puha kötésű
common.buy 2 252 Ft
Alberto Giacometti James Lord / Kemény kötésű
common.buy 7 476 Ft
Move & Groove, m. Audio-CD-ROM Petra Hügel / Puha kötésű
common.buy 9 854 Ft
Reputation and Defamation Lawrence McNamara / Kemény kötésű
common.buy 60 685 Ft
hamarosan
Emergent Globalization Scott Lash / Kemény kötésű
common.buy 31 239 Ft

The international dimension of business networks has remained relatively unexplored, mainly because international business writers focus upon multinational enterprises and network writers ignore international issues. In this book Professors Alan Rugman and Joseph D'Cruz bridge the literature on networks and multinationals by introducing the new concept of the flagship firm. In each business network strategic leadership is provided by the flagship firm, which is defined as a multinational enterprise. It has other partners: key suppliers; key customers; key competitors; and key partners in the non-business infrastructure. These business networks are usually located in the 'triad' regions of the European Union, North America, and Japan. There are strong cross-border network linkages within these regions, but less 'globalization' than regional economic integration. The theory of the flagship firm/five partners model is applied to the telecommunications, chemicals, automotive, and electronics sectors, amongst others, and the book reports on both empirical studies and field research of the international competitiveness of these sectors. The book will be of interest to academics, students, and professionals in the areas of international business, strategic management, political science, law, and sociology.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása