Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Multinational Firms in China

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Multinational Firms in China Sea-Jin Chang
Libristo kód: 02616933
Kiadó Oxford University Press, október 2013
As a consequence of aggressive competition, Chinese industries have become increasingly consolidated... Teljes leírás
? points 460 b
72 363 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


50 příkladů v grafice + DVD Pavel Navrátil / Spirálozott
common.buy 4 831 Ft
Čeština expres 1 (A1/1) Lída Holá / Puha kötésű
common.buy 4 957 Ft
Earth Flight Janet Edwards / Puha kötésű
common.buy 5 557 Ft
My Last Wishes Joy Meredith / Puha kötésű
common.buy 6 892 Ft
Patchwork Helps A Friend Jacqueline Schmidt / Kemény kötésű
common.buy 6 735 Ft
Das magische Baumhaus (Band 16) - Auf der Fährte der Indianer Mary Pope Osborne / Kemény kötésű
common.buy 3 350 Ft
Kinetic Theory and Transport Phenomena Soto / Kemény kötésű
common.buy 63 330 Ft

As a consequence of aggressive competition, Chinese industries have become increasingly consolidated. While the extent to which emerging local firms can challenge well-established multinational firms varies by industry, there are common characteristics of 'winners' within each firm type. A handful of multinational and local firms emerged victorious by acquiring small, weak, and regional players to become truly national players. During this process, weaker multinational firms were crowded out of the market by stronger multinationals as well as by emerging local powerhouses. The successful local firms that survive competition in China have global ambitions and venture into international markets, challenging foreign multinational firms in the global marketplace. This book examines how multinational firms grew their operations in China and how successful local firms emerged from the restructuring process, as well the competition between them, in the fierce marketplace of China's economic reform. While anecdotal evidence on this topic is widespread, there exists no comprehensive research. This book seeks to address this gap by rooting its discussion in the author's extensive and rigorous statistical analyses and detailed case studies across five industries: consumer products, beer, telecom, automobile, and steel.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása