Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy S. Prakash Sethi
Libristo kód: 07088622
Kiadó Springer, október 2012
Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy: Nestlé and the I... Teljes leírás
? points 509 b
80 602 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Canine Massage HOURDEBAIGT / Puha kötésű
common.buy 9 492 Ft
Call ME Anna Patty Duke / Puha kötésű
common.buy 3 621 Ft
Hermann und Dorothea Johann Wolfgang von Goethe / Puha kötésű
common.buy 6 853 Ft
Nature's Yucky Lee Ann Landstrom / Puha kötésű
common.buy 4 396 Ft
La visió d'Andratx a través dels llibres de viatges (1860-1940) Vicenç Amengual i Salas / Puha kötésű
common.buy 6 817 Ft
Businessplan Christoph Johannes Huemer / Puha kötésű
common.buy 23 830 Ft
Evil times Two Sue Julsen / Puha kötésű
common.buy 6 139 Ft

Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy: Nestlé and the Infant Formula Controversy presents an in-depth analysis of the infant formula controversy and the resulting international boycott of Nestlé products launched by various social activist groups and church organizations. The actions of those groups culminated in the passage of the first international marketing code under the auspices of the World Health Organization. §Based on exhaustive and unique research, the book details the Nestlé case and uses it to analyze a number of other major issues bearing on contemporary business strategy and operations in the national and international arena. Issues addressed include: The rising phenomenon of social activism and its affect on public opinion and public policy; The changing role of churches and other religious groups and their impact on corporate strategy and behavior; The emergence of UN affiliated international bodies, as both arbiters and regulators of market conduct of multinational corporations; The changing dynamics between multinational corporations and host countries; The factors which determine a company's behavior and its ability to adapt to changing societal expectations. Pds. /LIST Pds. Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy: Nestlé and the Infant Formula Controversy presents a microcosm of business society conflicts being played out in all parts of the world. This scholarly book will be of great interest to academics in the areas of management, business ethics, social conflict, and international regulation. It will also appeal to a broad corporate and government audience and to anyone interested in contemporary world affairs and the increasing globalization of socio-economic conflicts.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 315
EAN 9789401046114
ISBN 9401046115
Libristo kód 07088622
Kiadó Springer
Súly 664
Méretek 155 x 235 x 24
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása