Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Multichannel-Marketing Und Markenmanagement in Der Identit tsorientierten Markenf hrung

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Multichannel-Marketing Und Markenmanagement in Der Identit tsorientierten Markenf hrung Marcel Schwitalla
Libristo kód: 01686755
Kiadó Grin Verlag, június 2013
Studienarbeit aus dem Jahr 2013 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management,... Teljes leírás
? points 44 b
7 554 Ft -9 %
6 821 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Zu einer gerechten Welt Stefanie Krust / Puha kötésű
common.buy 8 129 Ft
Aung San Suu Kyi Jesper Bengtsson / Kemény kötésű
common.buy 10 040 Ft
Mensch, Masse und Technik Florian Marthaler / Puha kötésű
common.buy 23 234 Ft
Brasilia - an analogy of modernism Adrian Waschmann / Puha kötésű
common.buy 15 607 Ft
Mein Blick zurück... Rainer Hagenbusch / Kemény kötésű
common.buy 7 194 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2013 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management, Note: 1,7, Ostfalia Hochschule für angewandte Wissenschaften Fachhochschule Braunschweig/Wolfenbüttel (Medienwissenschaften), Sprache: Deutsch, Abstract: 1. Einleitung32.Herleitung der Definition für Multichannel-Marketing 33.Das Grundkonzept der identitätsorientierten Markenführung 44.Einteilung von Marken64.1Einteilung nach Handelsmarken und Herstellermarken 64.2 Einteilung nach Convenience und Speciality Goods 75.Entwicklung der Bewertungskriterien85.1Bewertungskriterien für Hersteller- und Handelsmarken85.2Bewertungskriterien für Convenience- und Speciality Goods96.Gestaltung des Multichannel-Marketing96.1Gestaltung des Multichannel-Marketing bei Handelsmarken96.2Gestaltung des Multichannel-Marketing bei Herstellermarken116.3Gestaltung des Multichannel-Marketing bei Convenience Goods136.4Gestaltung des Multichannel-Marketing bei Speciallity Goods147.Fazit 158.Literaturverzeichnis 16

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Multichannel-Marketing Und Markenmanagement in Der Identit tsorientierten Markenf hrung
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 24
EAN 9783656433781
ISBN 365643378X
Libristo kód 01686755
Kiadó Grin Verlag
Súly 45
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása