Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Motivanalyse Zu Anwenderinnovationen in Online-Communities

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Motivanalyse Zu Anwenderinnovationen in Online-Communities Lars Janzik
Libristo kód: 01784137
Kiadó Gabler Verlag, november 2011
Online-Communities (OCs) und soziale Netzwerke sind zu einem wichtigen Instrument für Unternehmen ge... Teljes leírás
? points 227 b
35 803 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Argumentation in Multi-Agent Systems Iyad Rahwan / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Collaborative Web Hosting, 1 Reaz Ahmed / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Agrarpolitik. Adolf Weber / Kemény kötésű
common.buy 20 947 Ft
Economics and Politics of Energy Behram N. Kursunogammalu / Kemény kötésű
common.buy 49 637 Ft

Online-Communities (OCs) und soziale Netzwerke sind zu einem wichtigen Instrument für Unternehmen geworden, um Anwenderbedürfnisse zu erfassen und bieten innovatives Potential für die Neuproduktentwicklung. Lars Janzik analysiert die Motivation von Mitgliedern einer innovativen OC aus dem Konsumgüterbereich und unterscheidet dabei Motivgruppen in Abhängigkeiten von Phasen der Mitgliedschaft. Der mehrstufige empirische Prozess kombiniert qualitative (Netnographie) mit quantitativen Methoden (PLS Verfahren). Die Ergebnisse unterstützen Unternehmen dabei, OCs als Instrument der Kundenintegration und der Produktentwicklung zu entdecken bzw. besser zu nutzen.Lars Janzik analysiert die Motivation von Mitgliedern einer innovativen, herstellerunabhängigen Online-Community aus dem Konsumgüterbereich und unterscheidet dabei Motivgruppen in Abhängigkeiten von Phasen der Mitgliedschaft. Die Ergebnisse unterstützen Unternehmen dabei Online-Communities als Instrument der Kundenintegration und der Produktentwicklung zu entdecken bzw. besser zu nutzen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Motivanalyse Zu Anwenderinnovationen in Online-Communities
Szerző Lars Janzik
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 297
EAN 9783834933959
ISBN 3834933953
Libristo kód 01784137
Kiadó Gabler Verlag
Súly 417
Méretek 147 x 208 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása