Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Moral Psychology

Könyv Moral Psychology Walter Sinnott-Armstrong
Libristo kód: 04044538
Kiadó MIT Press Ltd, október 2007
For much of the twentieth century, philosophy and science went their separate ways. In moral philoso... Teljes leírás
? points 140 b
23 749 Ft -7 %
22 081 Ft
Beszállítói készleten Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Read and Think English The Editors of Think English! Magazine / Puha kötésű
common.buy 8 594 Ft
Brand Atlas - Branding Intelligence Made Visible Alina Wheeler / Kemény kötésű
common.buy 14 398 Ft
Church Fathers, Independent Virgins Joyce E. Salisbury / Puha kötésű
common.buy 8 010 Ft
Cambridge Companion to the Sonnet A D Cousins / Kemény kötésű
common.buy 51 667 Ft
D.W. The Picky Eater Marc Brown / Puha kötésű
common.buy 3 335 Ft
Background To Danger Eric Ambler / Puha kötésű
common.buy 6 121 Ft

For much of the twentieth century, philosophy and science went their separate ways. In moral philosophy, fear of the so-called naturalistic fallacy kept moral philosophers from incorporating developments in biology and psychology. Since the 1990s, however, many philosophers have drawn on recent advances in cognitive psychology, brain science, and evolutionary psychology to inform their work. This collaborative trend is especially strong in moral philosophy, and these three volumes bring together some of the most innovative work by both philosophers and psychologists in this emerging interdisciplinary field. The contributors to volume 2 discuss recent empirical research that uses the diverse methods of cognitive science to investigate moral judgments, emotions, and actions. Each chapter includes an essay, comments on the essay by other scholars, and a reply by the author(s) of the original essay. Topics include moral intuitions as a kind of fast and frugal heuristics, framing effects in moral judgments, an analogy between Chomsky's universal grammar and moral principles, the role of emotions in moral beliefs, moral disagreements, the semantics of moral language, and moral responsibility. Walter Sinnott-Armstrong is Professor of Philosophy and Hardy Professor of Legal Studies at Dartmouth College. Contributors to volume 2: Fredrik Bjorklund, James Blair, Paul Bloomfield, Fiery Cushman, Justin D'Arms, John Deigh, John Doris, Julia Driver, Ben Fraser, Gerd Gigerenzer, Michael Gill, Jonathan Haidt, Marc Hauser, Daniel Jacobson, Joshua Knobe, Brian Leiter, Don Loeb, Ron Mallon, Darcia Narvaez, Shaun Nichols, Alexandra Plakias, Jesse Prinz, Geoffrey Sayre-McCord, Russ Shafer-Landau, Walter Sinnott-Armstrong, Cass Sunstein, William Tolhurst, Liane Young

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Moral Psychology
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 608
EAN 9780262693578
ISBN 0262693577
Libristo kód 04044538
Kiadó MIT Press Ltd
Súly 804
Méretek 153 x 227 x 27
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása