Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Moral Markets

Könyv Moral Markets Nico Stehr
Libristo kód: 04830434
Kiadó Taylor & Francis Ltd, július 2008
Nothing affects modern society more than the decisions made in the marketplace, especially (but not... Teljes leírás
? points 245 b
38 843 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Broad Peak Richard Sale / Puha kötésű
common.buy 9 953 Ft
Latin Analyst on Modern Philological Principles Josiah Willard Gibbs / Kemény kötésű
common.buy 14 638 Ft
Classic Folk Tales Nicola Baxter / Kemény kötésű
common.buy 4 022 Ft
State, Power, Socialism Nicos Poulantzas / Puha kötésű
common.buy 15 382 Ft
Die Mütter-Mafia, 1 DVD Kerstin Gier / DVD
common.buy 6 564 Ft
hamarosan
Camus Ray Davison / Kemény kötésű
common.buy 41 486 Ft
Alan Watts - Here and Now Peter J. Columbus / Kemény kötésű
common.buy 47 088 Ft
Collaborative Evaluations Liliana Rodriguez-Campos / Puha kötésű
common.buy 22 564 Ft
Theology of the Shorter Pauline Letters Karl P. DonfriedI. Howard Marshall / Puha kötésű
common.buy 23 577 Ft

Nothing affects modern society more than the decisions made in the marketplace, especially (but not only) the judgments of consumers. Stehr's designation of a new stage in modern societies with the term "moral markets" signals a further development in the social evolution of markets. Market theories still widely in use today emerged in a society that no longer exists. Consumers were hardly in evidence at all in early theories of the market. Today, growing affluence, greater knowledge, and high-speed communication among consumers builds into the marketplace notions of fairness, solidarity, environment, health, and political considerations imbued with a long-term perspective that can disrupt short-term pursuits of the best buy. Importantly, such social goals, individual apprehensions, and modes of consumer conduct become inscribed today in products and services offered in the marketplace, as well as in the rules and regulations that govern market relations. Stehr uses examples to illustrate these trends and build new theory fitting today's changing consumerism.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Moral Markets
Szerző Nico Stehr
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 288
EAN 9781594514579
ISBN 1594514577
Libristo kód 04830434
Súly 408
Méretek 152 x 229 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása