Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Monetizing Innovation - How Smart Companies Design the Product Around the Price

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Monetizing Innovation - How Smart Companies Design the Product Around the Price Madhavan Ramanujam
Libristo kód: 02918394
Kiadó John Wiley & Sons Inc, június 2016
Retool product development to boost returns on innovation§§Innovation is the most important driver o... Teljes leírás
? points 69 b
13 205 Ft -18 %
10 790 Ft
Beszállítói készleten Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
The Subtle Art of Not Giving A F*ck Mark Manson / Puha kötésű
common.buy 6 533 Ft
toplistás
The Phoenix Project Gene Kim / Puha kötésű
common.buy 8 200 Ft
toplistás
The Hard Thing about Hard Things Ben Horowitz / Kemény kötésű
common.buy 9 901 Ft
toplistás
Female Brain Louann Brizendine / Puha kötésű
common.buy 5 021 Ft
toplistás
Hacking Growth Morgan Brown / Puha kötésű
common.buy 6 378 Ft
toplistás
Automatic Customer John Warrillow / Puha kötésű
common.buy 5 021 Ft
Pivot Jenny Blake / Puha kötésű
common.buy 5 021 Ft
Wiedzmin 5 Chrzest ognia Andrzej Sapkowski / Puha kötésű
common.buy 4 911 Ft
Innovation Management Keith Goffin / Puha kötésű
common.buy 31 102 Ft
Oxford Handbook of Innovation Management Mark Dodgson / Puha kötésű
common.buy 27 064 Ft
Open Innovation Henry W Chesbrough / Puha kötésű
common.buy 10 056 Ft
Empowerment Takes More Than a Minute Ken Blanchard / Puha kötésű
common.buy 9 213 Ft
Zero to Sold / Puha kötésű
common.buy 10 695 Ft
Project Management Maturity Model Crawford / Puha kötésű
common.buy 24 554 Ft

Retool product development to boost returns on innovation§§Innovation is the most important driver of growth. Today, more than ever, companies need to innovate to survive. But successful innovation--measured in dollars and cents--is a very hard target to hit.§§Companies obsess over being creative and innovative and spend significant time and expense in designing and building products, yet struggle to monetize them: 72% of innovations fail to meet their financial targets--or fail entirely. Many companies have come to accept that a high failure rate, and the billions of dollars lost annually, is just the cost of doing business.§§Monetizing Innovations argues that this is tragic, wasteful, and wrong.§§Radically improving the odds that your innovation will succeed is just a matter of removing the guesswork. That happens when you put customer demand and willingness to pay in the driver seat--when you design the product around the price. It's a new paradigm, and that opens the door to true game change: You can stop hoping to monetize, and start knowing that you will.§§The authors at Simon Kucher know what they're talking about. As the world's premier pricing and monetization consulting services company, with 800 professionals in 30 cities around the globe, they have helped clients ranging from massive pharmaceuticals to fast-growing startups find success. In Monetizing Innovation, they distil the lessons of thirty years and over 10,000 projects into a practical, nine-step approach. Whether you are a CEO, executive leadership, or part of the team responsible for innovation and new product development, this book is for you, with special sections and checklist-driven summaries to make monetizing innovation part of your company's DNA. Illustrative case studies show how some of the world's best innovative companies like LinkedIn, Uber, Porsche, Optimizely, Draeger, Swarovski and big pharmaceutical companies have used principles outlined in this book.§§A direct challenge to the status quo "spray and pray" style of innovation, Monetizing Innovation presents a practical approach that can be adopted by any organization, in any industry. Most monetizing innovation failure point home. Now more than ever, companies must rethink the practices that have lost countless billions of dollars. Monetizing Innovation presents a new way forward, and a clear promise: Go from hope to certainty.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Monetizing Innovation - How Smart Companies Design the Product Around the Price
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 256
EAN 9781119240860
ISBN 1119240867
Libristo kód 02918394
Súly 452
Méretek 236 x 163 x 22
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
Atomic Habits James Clear / Puha kötésű
common.buy 5 380 Ft
toplistás
Jujutsu Kaisen, Vol. 5 Gege Akutami / Puha kötésű
common.buy 3 743 Ft
toplistás
Avatar: The Last Airbender: The Promise Library Edition Bryan Konietzko / Kemény kötésű
common.buy 15 481 Ft
toplistás
Goodbye, Eri Tatsuki Fujimoto / Puha kötésű
common.buy 5 036 Ft
toplistás
A Deal With The Elf King / Puha kötésű
common.buy 4 581 Ft
toplistás kiárusítás
Magical Amigurumi Toys Mari-Liis Lille / Puha kötésű
common.buy 5 350 Ft
toplistás kiárusítás
Tolkien Calendar 2024 J.R.R. Tolkien / Naptár
common.buy 3 803 Ft
toplistás
Laws of Human Nature Robert Greene / Kemény kötésű
common.buy 12 876 Ft
toplistás
NLP Tom Hoobyar / Puha kötésű
common.buy 5 021 Ft
International Jew / Puha kötésű
common.buy 8 978 Ft
New Luxury Robert Klanten / Kemény kötésű
common.buy 14 638 Ft
Could You Survive Midsomer? / Kemény kötésű
common.buy 5 909 Ft
Last Night Mhairi McFarlane / Puha kötésű
common.buy 3 943 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása