Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Moeglichkeiten und Grenzen multimedialer Informationstechnologien im Marketing - am Beispiel des M-Commerce

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Moeglichkeiten und Grenzen multimedialer Informationstechnologien im Marketing - am Beispiel des M-Commerce Katharina Reimer
Libristo kód: 01883983
Kiadó Examicus Verlag, augusztus 2012
Diplomarbeit aus dem Jahr 2002 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Markt... Teljes leírás
? points 188 b
29 731 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Joker Brian Azzarello / Kemény kötésű
common.buy 6 564 Ft
Melody of Murder Stella Cameron / Kemény kötésű
common.buy 13 544 Ft
International Dispute Settlement in an Evolving Global Society Francisco Orrego Vicu / Kemény kötésű
common.buy 60 191 Ft
Journey in Southern Siberia Jeremiah Curtin / Puha kötésű
common.buy 13 574 Ft
hamarosan
Rome Secrets Susan Wright / Kemény kötésű
common.buy 17 514 Ft
Organisation und Information Michael Domsalla / Puha kötésű
common.buy 56 311 Ft
Delitti di mare Valerio Vial / Puha kötésű
common.buy 6 660 Ft

Diplomarbeit aus dem Jahr 2002 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Note: 1.3, Fachhochschule für Wirtschaft Berlin, Sprache: Deutsch, Abstract: Dieses Arbeitspapier beschäftigt sich unter anderem mit der Möglichkeit durch mobile Werbung Gewinne, entlang der Wertschöpfungskette im M-Commerce zu erwirtschaften. Dennoch stehen hierbei kommunikationspolitische Beweggründe stark im Vordergrund. Ergo es geht eher darum das sogenannte Wireless Advertising , als möglichen Kommunikations- bzw. Vertriebskanal mit all seinen Besonderheiten darzustellen. Daneben stehen zugleich externe Triebkräfte des M-Commerce im Licht der Betrachtung. Diese Feature der Arbeit gilt, als nicht zu vernachlässigen, da sie die valide Grundlage für weitere Lösungsansätze schafft.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Moeglichkeiten und Grenzen multimedialer Informationstechnologien im Marketing - am Beispiel des M-Commerce
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 108
EAN 9783867466912
ISBN 3867466912
Libristo kód 01883983
Súly 150
Méretek 148 x 210 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása