Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Modern Analysis of Customer Surveys - with Applications using R

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Modern Analysis of Customer Surveys - with Applications using R Ron Kenett
Libristo kód: 04886950
Kiadó John Wiley & Sons Inc, január 2012
Customer survey studies deals with customers, consumers and user satisfaction from a product or serv... Teljes leírás
? points 377 b
59 395 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Brand Gap, The Marty Neumeier / Puha kötésű
common.buy 10 106 Ft
toplistás
Contagious Jonah Berger / Puha kötésű
common.buy 3 461 Ft
Die Schule der magischen Tiere 6: Nass und nasser Margit Auer / Kemény kötésű
common.buy 4 816 Ft
Rodinu si nevyberieš Denisa Dobrovodová / Kemény kötésű
common.buy 3 259 Ft
K nové maturitě bez obav I. Frybová / Puha kötésű
common.buy 5 068 Ft
Eustace Chisholm and the Works James Purdy / Puha kötésű
common.buy 6 328 Ft
Prince of Darkness Jean Plaidy / Puha kötésű
common.buy 5 350 Ft
Miracle in the Middle Charlotte Gambill / Puha kötésű
common.buy 7 411 Ft

Customer survey studies deals with customers, consumers and user satisfaction from a product or service. In practice, many of the customer surveys conducted by business and industry are analyzed in a very simple way, without using models or statistical methods. Typical reports include descriptive statistics and basic graphical displays. As demonstrated in this book, integrating such basic analysis with more advanced tools, provides insights on non-obvious patterns and important relationships between the survey variables. This knowledge can significantly affect the conclusions derived from a survey. Key features: Provides an integrated, case-studies based approach to analysing customer survey data. Presents a general introduction to customer surveys, within an organization's business cycle. Contains classical techniques with modern and non standard tools. Focuses on probabilistic techniques from the area of statistics/data analysis and covers all major recent developments. Accompanied by a supporting website containing datasets and R scripts. Customer survey specialists, quality managers and market researchers will benefit from this book as well as specialists in marketing, data mining and business intelligence fields.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Modern Analysis of Customer Surveys - with Applications using R
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 524
EAN 9780470971284
ISBN 0470971282
Libristo kód 04886950
Súly 914
Méretek 252 x 175 x 29
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása