Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Mobile Marketingkampagnen - Einsatz und Erfolgsfaktoren der mobilen Kundenakquise

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Mobile Marketingkampagnen - Einsatz und Erfolgsfaktoren der mobilen Kundenakquise Christian Sottek
Libristo kód: 01821049
Kiadó Diplomica Verlag, június 2012
Mobile Marketing - Der neue Weg zum Kunden? §Mit dieser Frage beschäftigt sich der Autor auf den fol... Teljes leírás
? points 110 b
17 234 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Das zufriedene Baby Gina Ford / Puha kötésű
common.buy 5 995 Ft
House Practice / Puha kötésű
common.buy 18 917 Ft
Vjetre moj Yanna / Kemény kötésű
common.buy 7 285 Ft
Spor Hans Rosenfalck / Puha kötésű
common.buy 15 567 Ft
Kinderschutz mit psychisch kranken Eltern Ulrike Loch / Puha kötésű
common.buy 21 436 Ft
Die Zufriedenheit Der Migranten in Westdeutschland Manuel Siegert / Puha kötésű
common.buy 28 801 Ft
Peirce and the Conduct of Life Richard Atkins / Kemény kötésű
common.buy 55 320 Ft
Des Landwirths Orakel Rudolph Wilhelm Theodor Petri / Puha kötésű
common.buy 14 574 Ft
1809 Ronald Bacher / Kemény kötésű
common.buy 12 796 Ft
Visual Language of Technique Luigi Cocchiarella / Kemény kötésű
common.buy 26 453 Ft

Mobile Marketing - Der neue Weg zum Kunden? §Mit dieser Frage beschäftigt sich der Autor auf den folgenden Seiten dieses Buches. Diese lässt sich jedoch nicht einfach mit Ja oder Nein beantworten. Viel mehr ist es abhängig von der Zielsetzung der werbetreibenden Unternehmen, ob Sie den Weg der mobilen Kundenansprache über Kommunikationsinstrumente wie z. B. Smartphones wagen, oder weiterhin auf den Einsatz nur klassischer Kommunikation vertrauen. Durch den Vergleich zu klassichen Werbemitteln, Beispiele für erfolgreiche Mobile-Marketing-Kampagnen, einer Kostennutzenanalyse und das Abwägen der Risiken, gibt der Autor ein kompakten Überblick der Möglichkeiten und Grenzen der mobilen Kundenansprache.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Mobile Marketingkampagnen - Einsatz und Erfolgsfaktoren der mobilen Kundenakquise
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 96
EAN 9783842879249
ISBN 3842879245
Libristo kód 01821049
Súly 181
Méretek 178 x 254 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása