Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Mobile Future of Marketing Research

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Mobile Future of Marketing Research Dominika Hyriakova
Libristo kód: 16101027
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2016
The convergence of marketing research and mobile communications has provided a foundation for the de... Teljes leírás
? points 110 b
19 090 Ft -9 %
17 234 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Selling to Big Companies Jill Konrath / Puha kötésű
common.buy 7 965 Ft
Il mio anatroccolo Britta Teckentrup / Leporelló
common.buy 4 771 Ft
History of U.S. Table Tennis Volume 12 Tim Boggan / Puha kötésű
common.buy 13 108 Ft
Not Half Free: The Myth that America Is Capitalist Walter Donway / Puha kötésű
common.buy 4 045 Ft
Actuarial Science Ninian Glen / Puha kötésű
common.buy 9 567 Ft
Renewable Energy Ellen Labrecque / Puha kötésű
common.buy 6 136 Ft

The convergence of marketing research and mobile communications has provided a foundation for the development of new method of mobile data collection: mobile application. Although mobile applications are widely discussed topic among the marketing research practitioners, none academic work investigated their potential in marketing research. This book aims to fill this gap by examining mobile applications as a data collection method in marketing research. In order to achieve this, advantages, limitations, applications and data quality issues related to the mobile app research were investigated separately. The most important finding to come out of the research was that data quality is perceived as the biggest advantage of using mobile applications in marketing research. Research revealed that use of mobile applications improves response rates, mainly via engagement that is provided to survey participants.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Mobile Future of Marketing Research
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 228
EAN 9783330049031
Libristo kód 16101027
Súly 358
Méretek 150 x 220 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása