Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Mitarbeiter- u. Patientenzufriedenheit-Analyse der Wechselbeziehung

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Mitarbeiter- u. Patientenzufriedenheit-Analyse der  Wechselbeziehung Sabine Zlabinger
Libristo kód: 06820233
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
Einer der wichtigsten Bestandteile eines §Krankenhauses sind dessen Mitarbeiter. Es sollte §daher fü... Teljes leírás
? points 149 b
25 177 Ft -4 %
23 920 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Handbook of Applied Thermal Design Eric C. Guyer / Kemény kötésű
common.buy 111 870 Ft
Do-It-Yourself Tailored Slipcovers Sophia Sevo / Puha kötésű
common.buy 6 741 Ft
Lo que los ricos saben y nunca explican a nadie Brian Sher / Puha kötésű
common.buy 7 513 Ft
Somnolence Diurne Excessive Dans La Maladie de Parkinson Virginie Lambrecq / Puha kötésű
common.buy 41 666 Ft
Women's Employment in Europe Fagan / Kemény kötésű
common.buy 125 532 Ft
Power, Choice and Vulnerability Peter Winchester / Kemény kötésű
common.buy 22 942 Ft
Voyager - construire Laurent Reynes / Puha kötésű
common.buy 38 030 Ft
Live At The Checkerboard Lounge (DVD) Muddy & Rolling Stones Waters / DVD
common.buy 7 209 Ft

Einer der wichtigsten Bestandteile eines §Krankenhauses sind dessen Mitarbeiter. Es sollte §daher für jedes Krankenhaus ein Muss sein, die §Zufriedenheit aller Mitarbeiter mit ihrer Arbeit und §dem dazugehörigen Umfeld zu erforschen. §Zu den wichtigsten Interessensgruppen einer solchen §Institution zählen natürlich die Patienten, die im §Grunde die Kunden einer Krankenanstalt darstellen. §Aus diesem Grund ist es ein wesentliches Ziel §langfristig zufriedene Patienten und zufriedene §Mitarbeiter zu gewinnen. Ziel dieser Arbeit ist es §festzustellen, ob und vor allem wie sich §Mitarbeiterzufriedenheit und Patientenzufriedenheit §gegenseitig beeinflussen und wie man diese §Einflussfaktoren fördern kann, damit eine §Krankenanstalt ein überdurchschnittliches Maß an §Mitarbeiter- und Patientenzufriedenheit erreicht. §Im Zuge dessen wurde ein Konzept der komplementären §Evaluierung entwickelt. Dieses Buch richtet sich §vorwiegend an Manager von Einrichtungen des §Gesundheitswesens und an Wirtschaftswissenschaftler.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Mitarbeiter- u. Patientenzufriedenheit-Analyse der Wechselbeziehung
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 132
EAN 9783639113501
Libristo kód 06820233
Súly 190
Méretek 155 x 220 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása