Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Microeconomics for Business and Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Microeconomics for Business and Marketing Peter E. Earl
Libristo kód: 05110822
Kiadó Edward Elgar Publishing Ltd, április 1995
This text which is designed for intermediate-level students of microeconomics, offers a series of al... Teljes leírás
? points 115 b
20 560 Ft -10 %
18 503 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Lebe dein Leben - Sei du selbst!, Audio-CD Robert Th. Betz / Audio CD
common.buy 4 727 Ft
Law, Politics, and Morality: European Perspectives II.. Vol.2 Jordi Ferrer Beltrán / Puha kötésű
common.buy 27 638 Ft
Singin' with the Jazz Combo Dave Wolpe / Puha kötésű
common.buy 4 794 Ft
Theologie der Hoffnung Jürgen Moltmann / Puha kötésű
common.buy 12 225 Ft
Rex's Secret Michael Neal / Puha kötésű
common.buy 3 332 Ft
Sportmotorische Tests im Unterricht der Grundschule Jana Leifer / Puha kötésű
common.buy 22 586 Ft
Maudie's Promise Helen Parramore / Puha kötésű
common.buy 9 589 Ft
Robot Girl Malorie Blackman / Puha kötésű
common.buy 3 831 Ft

This text which is designed for intermediate-level students of microeconomics, offers a series of alternative approaches to economic analysis. It emphasizes practical problem solving, making it relevant to students of business and commerce. As well as "neoclassical" microeconomics, it seeks to promote an awareness of different approaches, including the application of behavioural-institutionalist economics to real world problems. Rather than emphasizing technical set pieces, this book offers students a range of approaches such as behavioural theories of consumer choice and institutionalist analysis of the economics. Each chapter contains worked essays and case study questions within the chapters, as well as "post-mortem" reports on examination questions that have been set to classes using this material.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Microeconomics for Business and Marketing
Szerző Peter E. Earl
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1995
Oldalszám 448
EAN 9781852788629
Libristo kód 05110822
Súly 829
Méretek 169 x 244 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása