Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model Tatiana Soto J.
Libristo kód: 04336510
Kiadó Diplomica, augusztus 2008
In today's highly competitive business environment, companies have recognised the increasing importa... Teljes leírás
? points 214 b
33 743 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Design Patterns Erich Gamma / Kemény kötésű
common.buy 19 108 Ft
toplistás
Depeche Mode by Anton Corbijn Anton Corbijn / Kemény kötésű
common.buy 51 526 Ft
Naruto, Vol. 72 Masashi Kishimoto / Puha kötésű
common.buy 3 748 Ft
Natural History Illustration in Pen and Ink Morrish Sarah Morrish / Puha kötésű
common.buy 9 537 Ft
Forbidden Hollywood: The Pre-Code Era (1930-1934) Mark A. Vieira / Kemény kötésű
common.buy 10 877 Ft
Natural History of Beer Rob Desalle / Puha kötésű
common.buy 6 529 Ft
Peppa Pig Story Treasury Candlewick Press / Kemény kötésű
common.buy 5 809 Ft
kiárusítás
Adventure Tourism R. Buckley / Puha kötésű
common.buy 10 121 Ft
Docker Certified Associate (DCA): Exam Guide Francisco Javier Ramirez Urea / Puha kötésű
common.buy 19 814 Ft
Poor Charlie's Almanack: The Wit and Wisdom of Charles T. Munger Charles Thomas Munger / Puha kötésű
common.buy 26 186 Ft
Puzzle Book Dogs National Geographic Kids / Puha kötésű
common.buy 2 846 Ft
Solar Farms Geoff Stapleton / Puha kötésű
common.buy 28 690 Ft
Salammbo Gustave Flaubert / Puha kötésű
common.buy 7 572 Ft

In today's highly competitive business environment, companies have recognised the increasing importance of brands as one of their most important assets. However, now the discussion is how to measure the value of such an important asset and what makes this valuation important. The purpose of this thesis is the critical comparison between two well-known brand valuation methods in order to choose the one that reflects the monetary value of a brand best possible. For this purpose, the methods are first analysed in relation to their compliance with the requirements for brand valuation methods. Secondly, the extent to which the methods can be applied for the different valuation purposes is also analysed. The two selected methods are the Interbrand model (from Interbrand Zintzmeyer & Lux) and the Brand Equity Evaluator model (from BBDO Consulting).

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model
Szerző Tatiana Soto J.
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 108
EAN 9783836658720
ISBN 3836658720
Libristo kód 04336510
Kiadó Diplomica
Súly 294
Méretek 296 x 210 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása