Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Methodology for Creating Business Knowledge

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Methodology for Creating Business Knowledge Ingeman Arbnor
Libristo kód: 05102560
Kiadó SAGE Publications Ltd, december 2008
'Arbnor and Bjerke's deep insight into theory construction and their honest appraisal of knowledge c... Teljes leírás
? points 476 b
82 866 Ft -10 %
74 573 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Darker Nations Vijay Prashad / Puha kötésű
common.buy 8 435 Ft
Capacitance, Inductance and Crosstalk Analysis Charles S. Walker / Kemény kötésű
common.buy 56 919 Ft
Islam in Urban America Garbi Schmidt / Kemény kötésű
common.buy 34 660 Ft

'Arbnor and Bjerke's deep insight into theory construction and their honest appraisal of knowledge creation makes this edition absolutely essential for business scholars. I recommend this book to scholars in any area of business seeking a more thoughtful and useful understanding of research methodology' - Morgan Miles, Professor of Marketing, Georgia Southern University. 'These are two authors on top of their game, using their vast experience and depth of knowledge to present a complex topic in a framework which is understandable and usable by anyone doing academic research. This third edition will ensure that this book remains the essential read for social science researchers' - David Carson, Professor of Marketing, University of Ulster. Arbnor and Bjerke's best-selling text, first published in 1997, remains unrivalled; both in its contemporary relevance to research methodology, and in its coverage of the interplay between the philosophy of science, methodology and business. The authors make an in-depth examination into the circularity of knowledge and its foundations and analyze the repercussions for business, research and consulting. Where knowledge is a competitive necessity understanding its foundations is a necessity. The third edition has been updated to be even more relevant to the contemporary interests of business knowledge. Additional extras include: several more examples are included, plus previous examples have been updated; improved illustrations and diagrams; revised presentation makes the book easier to use; useful summaries of the key points and concepts to aide accessibility; points of reflection allow the reader to further their thinking on the topics; a glossary of terms; and, a teacher's manual which can be requested from the book's website.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Methodology for Creating Business Knowledge
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 464
EAN 9781847870582
ISBN 1847870589
Libristo kód 05102560
Súly 1078
Méretek 252 x 194 x 33
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása