Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Merchandising in der Filmbranche

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Merchandising in der Filmbranche Kim Julia Tschauner
Libristo kód: 06818916
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
Immense finanzielle Risiken, zunehmender§Wettbewerbsdruck und der Trend zu immer kürzer§werdenden Ze... Teljes leírás
? points 124 b
20 978 Ft -4 %
19 934 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Last Rose of Summer Theresa Cocolin / Puha kötésű
common.buy 9 135 Ft
Small Fruits in the Home Garden Edward Barclay Poling / Kemény kötésű
common.buy 64 865 Ft
Surplus Lines Insurance Market / Puha kötésű
common.buy 39 415 Ft
Sociology of Mathematics Education Paul Dowling / Kemény kötésű
common.buy 98 759 Ft
Southeast Asia and the Rise of China Ian Storey / Kemény kötésű
common.buy 76 482 Ft
Storied Landscapes Elisabeth Merrett / Puha kötésű
common.buy 3 991 Ft
Living a Life That Matters Mark Matlock / Puha kötésű
common.buy 3 667 Ft
Drug War American Style / Kemény kötésű
common.buy 89 866 Ft
Die journalistische Gerüchteküche Alexandra Schlömmer / Puha kötésű
common.buy 23 920 Ft
European Union and Global Social Change Jozsef Borocz / Kemény kötésű
common.buy 25 176 Ft

Immense finanzielle Risiken, zunehmender§Wettbewerbsdruck und der Trend zu immer kürzer§werdenden Zeitfenstern in der Kinoauswertung die§internationale Filmbranche befindet sich im Umbruch.§Unaufhörlich steigende Produktionskosten einhergehend§mit sinkender Umsatzrentabilität führen zu einem§enormen Erfolgsdruck auf Seiten der Hersteller. So§sehen sich Produzenten heutzutage der Herausforderung§gegenüber, neue Formen der Erlösgenerierung§aufzuspüren und zu nutzen.§§Inwiefern Merchandising als Mittel der§Umsatzförderung sowie als Finanzierungsinstrument§geeignet ist, den erschwerten Bedingungen auf dem§Filmmarkt zu begegnen, ist Betrachtungsgegenstand des§vorliegenden Buches. Die wesentlichen§erfolgbestimmenden Faktoren einer§Merchandising-Strategie sowie das ökonomische§Potential des Merchandising werden herausgestellt.§Zudem erfolgt eine Gegenüberstellung der mit einer§Merchandising-Strategie verbundenen Chancen und§Risiken für die Lizenzpartner. Belegt werden die§Ergebnisse anhand einer Analyse aktueller filmischer§Beispiele sowie durch die gezielte Befragung§einzelner im Lizenzgeschäft agierender Akteure.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Merchandising in der Filmbranche
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 120
EAN 9783639098969
Libristo kód 06818916
Súly 176
Méretek 150 x 220 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása