Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Journalistik

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Journalistik Siegfried Weischenberg
Libristo kód: 06805140
Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden, március 2004
In dem insgesamt dreibändigen Lehrbuch wird erstmals der Versuch gemacht, das Fach als (kommunikatio... Teljes leírás
? points 123 b
19 436 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Warriors #4: Rising Storm Erin Hunter / Puha kötésű
common.buy 2 882 Ft
toplistás
Do One Thing Every Day Together Robie Rogge / Határidőnapló
common.buy 4 358 Ft
toplistás
The Box of Emotions Tiffany Watt Smith / Kártya
common.buy 8 766 Ft
Target your Maths Year 5 Practice Workbook Stephen Pearce / Puha kötésű
common.buy 1 859 Ft
EGLR 1993 Barry Denyer-Green / Puha kötésű
common.buy 95 088 Ft
Combat Chronology 1941-1945 (Part 1 of 2) Office of Air Force History / Puha kötésű
common.buy 8 922 Ft
Globalisation and Poverty Maurizio Bussolo / Puha kötésű
common.buy 27 919 Ft
Fortune Charlie Sipos / Puha kötésű
common.buy 6 106 Ft
Birth Joanna Brundle / Kemény kötésű
common.buy 6 423 Ft
Web Master Rob Slater / Puha kötésű
common.buy 6 106 Ft
Measuring Travel Time Reliability of Road Transportation System Ravi Sekhar Chalumuri / Puha kötésű
common.buy 28 423 Ft
Kampaner Thal Jean Paul / Puha kötésű
common.buy 15 975 Ft

In dem insgesamt dreibändigen Lehrbuch wird erstmals der Versuch gemacht, das Fach als (kommunikations-)wissenschaftlichen Lehr- und Forschungsbereich zu identifizieren, seine Gegenstände zu analysieren und das bereitgestellte Wissen zu kanalisieren. Dies geschieht auf der Grundlage einer Systematik, die zu einer breiten Einführung in Konzepte und Probleme aktueller Medienkommunikation führt. Im Zentrum stehen die Bedingungen, welche Mediensysteme für journalistisches Handeln schaffen, Probleme und Perspektiven einer Medienethik sowie ökonomische und organisatorische Zwänge in Medieninstitutionen. Kommunikationstheorie wird dabei- u. a. durch Wiedergabe und Diskussion relevanter Texte - auf Kommunikationspraxis bezogen.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása