Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Medien machen Marken

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Medien machen Marken Martin Andree
Libristo kód: 01581180
Kiadó Campus Verlag, november 2009
Wie Marken aus Medien entstehen§Der Getränkehersteller Red Bull verfügt über eine firmeneigene TV-Pr... Teljes leírás
? points 68 b
10 860 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Power Density Vaclav Smil / Puha kötésű
common.buy 14 932 Ft
Plzeňské mordy Vlastimil Vondruška / Audio CD
common.buy 3 435 Ft
Asian Tofu Andrea Nguyen / Kemény kötésű
common.buy 9 833 Ft
Bonds of Civility Eiko Ikegami / Kemény kötésű
common.buy 41 001 Ft
Verdi - La Traviata Silke Leopold / Puha kötésű
common.buy 5 905 Ft
Anglo-Saxon England: Volume 33 Michael Lapidge / Kemény kötésű
common.buy 51 620 Ft
Badiou and the Philosophers Giuseppe Bianco / Kemény kötésű
common.buy 66 059 Ft
Unheilbar Paul Heyse / Puha kötésű
common.buy 9 047 Ft
Cognitive Radio Networks Ahmed Khattab / Kemény kötésű
common.buy 48 749 Ft
Cancer Imaging with Radiolabeled Antibodies David M. Goldenberg / Puha kötésű
common.buy 144 836 Ft
Drei Marchen Georg Ebers / Puha kötésű
common.buy 9 977 Ft
Jacques Gibrat Band 1 Eckart Schott / Kemény kötésű
common.buy 4 842 Ft
Türkei - Lykische Küste Antalya bis Dalyan Michael Bussmann / Puha kötésű
common.buy 6 223 Ft
Controlling und Kennzahlen in der Distributionslogistik Andreas Berrisch / Puha kötésű
common.buy 15 209 Ft

Wie Marken aus Medien entstehen§Der Getränkehersteller Red Bull verfügt über eine firmeneigene TV-Produktion. Sämtliche Medienformate werden von dort mit selbst produziertem Material versorgt. Schließlich gilt: Alle Marken entstehen aus Medien. Die Medien liefern die Bedingungen für das Phänomen "Marke" - und doch findet dieser Aspekt in der klassischen Marketingliteratur kaum Beachtung. Martin Andree liefert erstmals eine Medientheorie des Marketing. Er zeigt, wie Marken von Medien gemacht, transportiert und visualisiert werden, und wendet dabei aktuelle medientheoretische Modelle an. Wie lassen sich Marken als Medien beschreiben? Und welche Rolle spielt dabei der Markenname? Welche mythischen Symbole sind in Marken aufzuspüren? Wie wandern die Marken durch verschiedene Medien und welche Auswirkungen hat diese Intermedialität? Der Erfolg einer Marke hängt davon ab, wie durchdacht und effektiv die Medien ausgewählt werden, auf welche Weise das Marketing dabei zu verdichteten und faszinierenden Botschaften gelangt und wie geschickt eine Marke auf diese Weise Aufmerksamkeit auf sich ziehen kann.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Medien machen Marken
Szerző Martin Andree
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 249
EAN 9783593392677
ISBN 3593392674
Libristo kód 01581180
Kiadó Campus Verlag
Súly 392
Méretek 140 x 213 x 22
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása