Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Mediatisierter Wahlkampf?

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Mediatisierter Wahlkampf? Ilka Willwacher
Libristo kód: 06814340
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
Würde man in einer Umfrage die Bürger um die Nennung der gängigsten Wahlkampfinstrumente bitten, so... Teljes leírás
? points 124 b
20 570 Ft -4 %
19 547 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Element Encyclopedia of Witchcraft Judika Illes / Kemény kötésű
common.buy 15 834 Ft
Bhagavad Gita Jack Hawley / Puha kötésű
common.buy 6 484 Ft
Moje šachová kariéra 2: 1985-1993 Garri Kasparov / Kemény kötésű
common.buy 13 063 Ft
Yoga para una vida feliz BLANCA BALAGA / Puha kötésű
common.buy 8 121 Ft
Business Improvement Districts Melanie Wallensteiner / Puha kötésű
common.buy 23 436 Ft
Trail of Tears John P. Bowes / Kemény kötésű
common.buy 20 347 Ft
Shining Gateway James Allen / Puha kötésű
common.buy 4 660 Ft
Eagles View Mountain Davis / Puha kötésű
common.buy 6 106 Ft
Genetic and Evolutionary Computation - GECCO 2004 Kalyanmoy Deb / Puha kötésű
common.buy 21 592 Ft

Würde man in einer Umfrage die Bürger um die Nennung der gängigsten Wahlkampfinstrumente bitten, so kann man vermuten, dass an erster Stelle Aspekte der Wahlkampfführung wie Plakatwerbung oder der Straßenwahlkampf genannt werden. Natürlich sind solche klassischen Wahlkampfmedien immer noch ein konstituierender Faktor von Wahlkämpfen, doch in Mediengesellschaften wird der Kampf um die Wählerstimmen auch über die Massenmedien geführt.§Dass die Parteien bei ihren Überzeugungsbemühungen den Umweg über die Massenmedien einschlagen, ist vor allem mit dem Nutzungsverhalten der Bürger zu erklären. Denn über Broschüren und Plakate können die Parteien meist nur die bereits überzeugten Wähler erreichen. Wählen sie jedoch den Weg über die redaktionellen Inhalte der Massenmedien, so weist die in modernen Gesellschaften ständig wachsende Gruppe der unentschlossenen und wechselhaften Wähler eine weitaus geringere Selektivität gegenüber den Wahlkampfbotschaften auf. Die Parteien versuchen daher gerade in Wahlkampfzeiten die Medien für Ihre Zwecke zu instrumentalisieren.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Mediatisierter Wahlkampf?
Szerző Ilka Willwacher
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 72
EAN 9783639048100
Libristo kód 06814340
Súly 124
Méretek 150 x 4 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása