Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Mediating Social Science Natalie Fenton
Libristo kód: 04715098
Kiadó SAGE Publications Ltd, december 1997
What is the interface between social scientists and the media? How does social science come over in... Teljes leírás
? points 447 b
79 955 Ft -9 %
71 961 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
BUNGO STRAY DOGS DAZAI CHUUYA V01 V01 / Puha kötésű
common.buy 4 892 Ft
Spider-man: Miles Morales Vol. 2 Brian Michael Bendis / Puha kötésű
common.buy 6 128 Ft
Malaga / Naptár
common.buy 7 400 Ft
Eliminators James Nunn / DVD
common.buy 5 134 Ft
hamarosan
Michigan Proficiency All Star ECPE Practice Tests Diane Flanel Piniaris / Puha kötésű
common.buy 20 222 Ft
Designing Electronic Product Enclosures Tony Serksnis / Kemény kötésű
common.buy 60 024 Ft
Menschenrechte in der Bewährung Constanze Grewe / Puha kötésű
common.buy 34 266 Ft
Taming the Tongue Purpose and Destiny Mike Connell / Puha kötésű
common.buy 7 158 Ft
Variationen Anton Webern / Kotta
common.buy 5 680 Ft
Logic and Representation Robert C. Moore / Puha kötésű
common.buy 11 952 Ft
Islamic Yoga: Islamic Yoga: Islam Yoga Amir Fatir / Puha kötésű
common.buy 3 265 Ft
Etymologisches Woerterbuch der deutschen Sprache Friedrich Kluge / Puha kötésű
common.buy 19 481 Ft

What is the interface between social scientists and the media? How does social science come over in news and current affairs in print and broadcasting media? This book examines issues in reception and production studies to build a holistic approach to the study of media representations. The authors give an accessible and authoritative guide to the mass communication process. They examine media production, the nature of media texts, the role of news sources, the general social and political context of mass communication and the ways in which media outputs are assimilated by audiences. The discussions are developed by an examination of the following areas: the interaction between journalists and social scientists; the publicity seeking activities of universities, research institutes and government departments; the attempts of individual social scientists to get noticed; the social policy environment surrounding social scientific research and its dissemination; pressure from funders; and the public understanding of social science in the news.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Mediating Social Science
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 1997
Oldalszám 192
EAN 9780803975767
ISBN 0803975767
Libristo kód 04715098
Súly 420
Méretek 156 x 234 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása