Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Media Corporate Entrepreneurship

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Media Corporate Entrepreneurship Min Hang
Libristo kód: 13505114
Kiadó Springer Verlag, Singapore, október 2016
This book examines corporate venturing start-ups in the media industries and provides a timely solut... Teljes leírás
? points 128 b
20 759 Ft -2 %
20 191 Ft
Beszállítói készleten Küldés 11-13 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Alice Guy, French Edition Maurice Gianati / Puha kötésű
common.buy 18 806 Ft
Arte e anarchia Edgar Wind / Puha kötésű
common.buy 13 960 Ft
The Claw of the Conciliator Gene Wolfe / Digital
common.buy 4 942 Ft
Lyra domestica Karl Johann Philipp Spitta / Puha kötésű
common.buy 10 151 Ft
hamarosan
La célula. Cuadernos de biología y geología María Ángeles García Papi / Puha kötésű
common.buy 5 128 Ft

This book examines corporate venturing start-ups in the media industries and provides a timely solution to fill in the gap of academic as well as practical knowledge in this regard. It brings together new media venturing practices in the west and east and covers new media opportunities in various emerging forms, including gaming, Internet, mobile and webcasting business. § The book presents case studies from major transnational media companies, highlights the industry specific characteristics of new business venturing, and thus contributes to understanding the links between new business venturing and certain particular industries, so as to further explore the industry specific characteristics of new business venturing. § This book also suggests a new approach to integrate economic and management theories for the study of media corporate venturing; while the two sets of theories are conflicting with each other, the book proposes a contingent model to reconcile different theories. This is an innovative approach and will be a valuable starting point to construct an interdisciplinary t heoretical framework for new media business studies.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása